#1
Moet zeggen dat ik in het verleden prachtige, kleverige en zeer smakelijke Dinamed toppen heb gehad. Vooral als je ze een weekje langer laat staan.Als gevolg van dezelfde interesse heb ik ook via internet CBD-wiettoppen besteld. Deze vallen helaas tegen. Wist niet echt wat in kon verwachten als kwaliteit, maar het waren droge, haast terpeenloze 4% CBD toppen. De toppen roken en smaken eigenlijk gewoon naar gedroogde plant, maar gemengd met een klein beetje van een THC-strain merk ik duidelijk verschil in de high die het oplevert!
Groei jij je CBD wiet zelf?
En ook met ruim minder dan 1% THC. Dus het kan wel.
Probleem is dat de opbrengst vergeleken met een commerciele strain of clone echt een stuk minder is. Dat zie je ook met veel van die populaire nieuwe soortjes uit de USA.
Allemaal leuk en aardig, een wietje die naar banaan smaakt maar als je max 0,33 gr/w draait is het voor veel kwekers snel afgelopen.
En dan kom je , net als met b.v. Dinamed, als je alle kosten doorberekend ook op een flinke gram prijs. Voorgroeien is gewoon erg duur als je zelf de stroom betaald.
En ik was eigenlijk wel verplicht om met een stek te werken, Als je uit zaad werkt en maar 1 plant doet moet je wel feminised zaad hebben, met alle verhoogde risico's wbt. hermafrodiet.
Hoe goed je ook je best doet om stress te voorkomen, fem zaad komt nou eenmaal van een plant die met chemie en/of stress herma is gemaakt.
Maar inderdaad, de online CBD wiet is zéér wisselend wbt kwaliteit. Heb regelmatig een onsje besteld die echt niet beviel.
Mijn geluk is dat ik deze dan aan iemand kwijt kan die er zijn THC jointjes mee opvult. dan draai ik quitte en koop ik nieuwe.
De prijs , en indoor of outdoor gekweekt zegt niks. Tenminste dat is mijn ervaring. Heb wel eens spul gehad van 1,50 wat prima wegrookte.
Dan kocht ik er ook wel eens een grammetje bij van 7,50 en dat was dan 3 keer niks.

