Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte buitenlandse hasj, nog te krijgen?

Echte buitenlandse hasj, nog te krijgen?

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
5-ReMI-DMT zei:
Als gevolg van dezelfde interesse heb ik ook via internet CBD-wiettoppen besteld. Deze vallen helaas tegen. Wist niet echt wat in kon verwachten als kwaliteit, maar het waren droge, haast terpeenloze 4% CBD toppen. De toppen roken en smaken eigenlijk gewoon naar gedroogde plant, maar gemengd met een klein beetje van een THC-strain merk ik duidelijk verschil in de high die het oplevert!
Groei jij je CBD wiet zelf?
Klik om te vergroten...
Moet zeggen dat ik in het verleden prachtige, kleverige en zeer smakelijke Dinamed toppen heb gehad. Vooral als je ze een weekje langer laat staan.
En ook met ruim minder dan 1% THC. Dus het kan wel.
Probleem is dat de opbrengst vergeleken met een commerciele strain of clone echt een stuk minder is. Dat zie je ook met veel van die populaire nieuwe soortjes uit de USA.
Allemaal leuk en aardig, een wietje die naar banaan smaakt maar als je max 0,33 gr/w draait is het voor veel kwekers snel afgelopen.
En dan kom je , net als met b.v. Dinamed, als je alle kosten doorberekend ook op een flinke gram prijs. Voorgroeien is gewoon erg duur als je zelf de stroom betaald.
En ik was eigenlijk wel verplicht om met een stek te werken, Als je uit zaad werkt en maar 1 plant doet moet je wel feminised zaad hebben, met alle verhoogde risico's wbt. hermafrodiet.
Hoe goed je ook je best doet om stress te voorkomen, fem zaad komt nou eenmaal van een plant die met chemie en/of stress herma is gemaakt.

Maar inderdaad, de online CBD wiet is zéér wisselend wbt kwaliteit. Heb regelmatig een onsje besteld die echt niet beviel.
Mijn geluk is dat ik deze dan aan iemand kwijt kan die er zijn THC jointjes mee opvult. dan draai ik quitte en koop ik nieuwe.
De prijs , en indoor of outdoor gekweekt zegt niks. Tenminste dat is mijn ervaring. Heb wel eens spul gehad van 1,50 wat prima wegrookte.
Dan kocht ik er ook wel eens een grammetje bij van 7,50 en dat was dan 3 keer niks.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
vader zei:
Moet zeggen dat ik in het verleden prachtige, kleverige en zeer smakelijke Dinamed toppen heb gehad. Vooral als je ze een weekje langer laat staan.
Klik om te vergroten...
Jaa kan ik me goed voorstellen! Die CBD wiet die ik had besteld was ook veel te droog, maar niet verschrikkelijk. Het is wel te roken. Ik ga om te proberen zeker eens een plantje proberen te kweken!
vader zei:
Als je uit zaad werkt en maar 1 plant doet moet je wel feminised zaad hebben, met alle verhoogde risico's wbt. hermafrodiet.
Klik om te vergroten...
pfff tell me about it... maanden voor de beestje aan het zorgen, bestuift zij/hij zichzelf en de rest van de kast 😿. Gelukkig was het aan het eind van de kweek en viel de schade mee. Was mijn tweede kweek en haalde met 4 planten 80 gram 😁
vader zei:
Maar inderdaad, de online CBD wiet is zéér wisselend wbt kwaliteit. Heb regelmatig een onsje besteld die echt niet beviel.
Klik om te vergroten...
Mwaa, dat is jammer... Niet echt een consistente markt
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb toevallig laatst een stukje zachte, donkere hasj gehad, en die was inderdaad een stuk lekkerder dan de meeste hasjiesj van de shop. Ik zou daar zo nu en dan best wat extra voor willen betalen, jammer dat die optie er haast niet is...

Wat is de reden dat de eerste zeef hasj hier niet echt voor komt? Ik snap dat de eerste zeef uit bijvoorbeeld Marokko sneller verkocht wordt dan het Nederland kan bereiken, maar Nederlandse kwekers doorlopen het zeefproces op een vergelijkbare manier toch?
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het viel mij op dat er juist wel veel meer eerste zeef, of ice-o-lator hash verkocht wordt, tenminste, hier in het zuiden.
Denk dat dit veelal lokaal gemaakt wordt. Je hebt tegenwoordig ook van die trommel installaties om je knipaval te zeven.
Kom tegenwoordig bijna niet meer in een shop, maar zag de laatste keer wel veel dure ( vanaf 10 tot 15+) kwaliteitshashjes op de kaart staan.
Wellicht ook afhankelijk vd shop.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
krijg zin in hasj heb nog wel wat in de kast liggen 😇D6100D96-2009-478E-A8C9-DBB703410F29.jpegB83874CF-A1A5-4E7E-B1B4-68FAEF42915E.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."