#1
CBD wiet is het eerste wat in me opkomt. Ik gebruik het zelf ook om toch wat wiet te roken zonder een malend hoofd te krijgen of paranoia te worden.
Koop een joint roller. Ik rook ook sporadisch een joint, maar die voorgedraaide joints vind ik zeer vies.Hoi SP,
Ik rook sinds een aantal maanden af en toe wiet, ben nog wel echt een groentje wat cannabis betreft. Ben er ook mee begonnen om me zo nu en dan savonds af te leiden van mijn eigen gedachten.
Ik heb nu 3 wiet soorten geprobeerd, maar ik ben wel heel tevreden over de White Widow. Die haal ik voorgedraaid bij de lokale shop, zelf draaien gaat me niet lukken. Ik begrijp dat dit wel een redelijk gangbare soort is. Ik wordt er in ieder geval lichamelijk en mentaal enorm relaxed van, en lig eigenlijk de hele avond met een beste "couch lock" op de bank, lekker muziek te luisteren. Geen stress en geen vervelende gedachtes!
Hope this helps!![]()
Nope, absoluut niet doen.dus er staat alertness bij sativa’ dan lijk het me tog dat je met sativa best in het verkeer kan deelnemen
dat is zeker zo’ ik heb me rijbewijs 4 jaar en blow’ 3 jaar nu hasjes achter het stuur wel’ maar mensen zeggen altijd dat je sloom ervan wordt’ ik wordt er altijd juist scherper van’ me eige risico wel hoop er wel binnen een jaar mee te stoppen’ stom en onhandigNope, absoluut niet doen.
Slecht, zeer slecht advies!
Als het meezit ben je maar een jaar je rijbewijs kwijt, als het tegenzit veroorzaak je een ongeluk met alle gevolgen van dien
Niet alleen "jouw eigen risico", je brengt er ook de rest van de verkeersdeelnemers mee in gevaar. Ik heb het vroeger zelf ook gedaan maar er op terugkijkend enorm spijt van en zou het niet meer doen. Ook al voel je je niet onder invloed, mocht je toch een ongeluk veroorzaken zul je de rest van je leven rondlopen met de vraag "wat als ik nuchter was geweest?".dat is zeker zo’ ik heb me rijbewijs 4 jaar en blow’ 3 jaar nu hasjes achter het stuur wel’ maar mensen zeggen altijd dat je sloom ervan wordt’ ik wordt er altijd juist scherper van’ me eige risico wel hoop er wel binnen een jaar mee te stoppen’ stom en onhandig
dus er staat alertness bij sativa’ dan lijk het me tog dat je met sativa best in het verkeer kan deelnemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."