#1
Hi Naomi,
er lopen hier op DF een heleboel mensen rond die het zelfde hebben meegemaakt als jij en die je allemaal zullen adviseren niet te doen wat jij nu gaat doen, doorgaan met blowen. Sommige dingen moeten nu eenmaal gaan gebeuren. Ik ga je niet tegenhouden. Je gaat jezelf heel erg pijn doen. Maar misschien is het wel ergens goed voor en kom je er na een hele hoop ellende beter uit. Dat is ook een hele hoop mensen overkomen. Alleen sommigen komen er ook slechter uit. Succes.
er lopen hier op DF een heleboel mensen rond die het zelfde hebben meegemaakt als jij en die je allemaal zullen adviseren niet te doen wat jij nu gaat doen, doorgaan met blowen. Sommige dingen moeten nu eenmaal gaan gebeuren. Ik ga je niet tegenhouden. Je gaat jezelf heel erg pijn doen. Maar misschien is het wel ergens goed voor en kom je er na een hele hoop ellende beter uit. Dat is ook een hele hoop mensen overkomen. Alleen sommigen komen er ook slechter uit. Succes.