#1
Hallo allemaal
Sinds eergisteren heb ik, waar ik me nu toch zorgen over begin te maken, een raar/ vaag gevoel na het blowen. Ik ben rook al ongeveer een jaar zo goed als dagelijks maar sinds eergisteren avond kreeg ik een slechte ervaring na een avondje blowen, ik werd eerst redelijk misselijk en ben dan ook gaan slapen toen. De dag erna rookte ik opnieuw van dezelfde wiet en kreeg dit vaag gevoel weer... Nu dacht ik ja het zal wel aan de wiet liggen die ik toen had liggen, maar vandaag van de shop gekocht en gerookt en opnieuw dit vage gevoel. Het gevoel zelf kan ik het beste omschrijven als een soort flikkerend gevoel dat op komt als ik (vooral) aan het wandelen ben. Zo een soort trilling over heel mijn lichaam die om de +- 10 seconden komt. Ik begin er nu eigenlijk echt last van te krijgen en wou eens jullie mening/ervaring horen!
Alvast bedankt!
Sinds eergisteren heb ik, waar ik me nu toch zorgen over begin te maken, een raar/ vaag gevoel na het blowen. Ik ben rook al ongeveer een jaar zo goed als dagelijks maar sinds eergisteren avond kreeg ik een slechte ervaring na een avondje blowen, ik werd eerst redelijk misselijk en ben dan ook gaan slapen toen. De dag erna rookte ik opnieuw van dezelfde wiet en kreeg dit vaag gevoel weer... Nu dacht ik ja het zal wel aan de wiet liggen die ik toen had liggen, maar vandaag van de shop gekocht en gerookt en opnieuw dit vage gevoel. Het gevoel zelf kan ik het beste omschrijven als een soort flikkerend gevoel dat op komt als ik (vooral) aan het wandelen ben. Zo een soort trilling over heel mijn lichaam die om de +- 10 seconden komt. Ik begin er nu eigenlijk echt last van te krijgen en wou eens jullie mening/ervaring horen!
Alvast bedankt!
