Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaag gevoel na blowen

Vaag gevoel na blowen

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Ch!l!zkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal :)

Sinds eergisteren heb ik, waar ik me nu toch zorgen over begin te maken, een raar/ vaag gevoel na het blowen. Ik ben rook al ongeveer een jaar zo goed als dagelijks maar sinds eergisteren avond kreeg ik een slechte ervaring na een avondje blowen, ik werd eerst redelijk misselijk en ben dan ook gaan slapen toen. De dag erna rookte ik opnieuw van dezelfde wiet en kreeg dit vaag gevoel weer... Nu dacht ik ja het zal wel aan de wiet liggen die ik toen had liggen, maar vandaag van de shop gekocht en gerookt en opnieuw dit vage gevoel. Het gevoel zelf kan ik het beste omschrijven als een soort flikkerend gevoel dat op komt als ik (vooral) aan het wandelen ben. Zo een soort trilling over heel mijn lichaam die om de +- 10 seconden komt. Ik begin er nu eigenlijk echt last van te krijgen en wou eens jullie mening/ervaring horen! :)

Alvast bedankt! :stoned:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou als ik jou was tijdelijk stoppen, zeker voor een maand. Kijk daarna of het iets beter gaat. Blowen kan op een hele vervelende manier met je mind fucken!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt niet chill wat je omschrijft. Het nadeel of voordeel aan blowen is dat het het soms eerdere ervaringen (van blowen of andere dingen) kan triggeren. Zeker nu die avond van slecht gaan op wiet nog vers in je geheugen zit kan dit makkelijk terug komen als je weer blowt.

Zoals Leipebaviaan ook al zegt kun je het beste minstens een maand niet meer blowen. Geef je lichaam en hersenen voorlopig even rust en het zal waarschijnlijk een stuk beter gaan. Maak je geen zorgen, het vervelende gevoel gaat vanzelf wel weer over.
k
kennethvdsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat gevoel zit gewoon in je hoofd. Je voelt het omdat je je er heel hard op concentreerd.
Je zal ff moeten je hoofd clearen voordat je blowd.
D
DikknGointLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chilizk zei:
Hallo allemaal :)

Sinds eergisteren heb ik, waar ik me nu toch zorgen over begin te maken, een raar/ vaag gevoel na het blowen. Ik ben rook al ongeveer een jaar zo goed als dagelijks maar sinds eergisteren avond kreeg ik een slechte ervaring na een avondje blowen, ik werd eerst redelijk misselijk en ben dan ook gaan slapen toen. De dag erna rookte ik opnieuw van dezelfde wiet en kreeg dit vaag gevoel weer... Nu dacht ik ja het zal wel aan de wiet liggen die ik toen had liggen, maar vandaag van de shop gekocht en gerookt en opnieuw dit vage gevoel. Het gevoel zelf kan ik het beste omschrijven als een soort flikkerend gevoel dat op komt als ik (vooral) aan het wandelen ben. Zo een soort trilling over heel mijn lichaam die om de +- 10 seconden komt. Ik begin er nu eigenlijk echt last van te krijgen en wou eens jullie mening/ervaring horen! :)

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje laat, maar misschien wel voor diegene die het zelfde heeft megemaakt, 'of' misschien heeft. maar ik heb ongeveer t zelfde gevoel meegemaakt, het is een beetje het gevoel alsof je onder druk staat.
en krijg soms zelfs het gevoel dat ik niet eens vooruit kan kijken want dan krijg ik opeens (een klap/schock in mijn hooft), het is een beetje moeilijk te beschrijven maar ik kan het wel vergelijken met alsof je net wilt wilt flauwvallen, met als gevoel dat je wilt opstijgen het is moeilijk te verwoorden (excuus ervoor),maar je gaat er ook zeker bij stilstaan als je dat gevoel hebt, ik heb t niet altijd, het duurt ook niet langer dan 15/30min.
soms als k ff een tijd niet rook,en daarna paar hijsjes neem kan het al voorkomen het is ook 1x en daarna niet meer tot ik een tijdje niet rook. en daarna komt het wel eens voor nu moet ik wel aangeven dat ik ook ijzer gebrek & last van hyperventilatie heb gehad/heb misschien dat het een rol speelt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
DikknGoint zei:
Misschien een beetje laat, maar misschien wel voor diegene die het zelfde heeft megemaakt, 'of' misschien heeft. maar ik heb ongeveer t zelfde gevoel meegemaakt, het is een beetje het gevoel alsof je onder druk staat.
en krijg soms zelfs het gevoel dat ik niet eens vooruit kan kijken want dan krijg ik opeens (een klap/schock in mijn hooft), het is een beetje moeilijk te beschrijven maar ik kan het wel vergelijken met alsof je net wilt wilt flauwvallen, met als gevoel dat je wilt opstijgen het is moeilijk te verwoorden (excuus ervoor),maar je gaat er ook zeker bij stilstaan als je dat gevoel hebt, ik heb t niet altijd, het duurt ook niet langer dan 15/30min.
soms als k ff een tijd niet rook,en daarna paar hijsjes neem kan het al voorkomen het is ook 1x en daarna niet meer tot ik een tijdje niet rook. en daarna komt het wel eens voor nu moet ik wel aangeven dat ik ook ijzer gebrek & last van hyperventilatie heb gehad/heb misschien dat het een rol speelt.
Klik om te vergroten...
Minder potente strain kiezen met minder thc meer cbd ratio.
Of gewoon niet blowen.

waarom zou je blowen als je je er niet goed bij voelt ?

wat voor effect geeft edibles of puur roken op je ? Als je dat wel aankan zonder die vervelende side , thc verminder de bloeddruk en hyperventileren verhoogt de bloeddruk.
Die 2 Han ook niet hand in hand.

van ijzer te kort word je slap en sloom gedurende de dag , zou even langs je arts gaan en een vitamine cocktail vragen (injecties) doe ik 2 keer per jaar.
D
DikknGointLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Minder potente strain kiezen met minder thc meer cbd ratio.
Of gewoon niet blowen.

waarom zou je blowen als je je er niet goed bij voelt ?

wat voor effect geeft edibles of puur roken op je ? Als je dat wel aankan zonder die vervelende side , thc verminder de bloeddruk en hyperventileren verhoogt de bloeddruk.
Die 2 Han ook niet hand in hand.

van ijzer te kort word je slap en sloom gedurende de dag , zou even langs je arts gaan en een vitamine cocktail vragen (injecties) doe ik 2 keer per jaar.
Klik om te vergroten...
Juist ik ben ondertussen al bezig met meer ijzer, en Vitamine D te nemen,
Het komt het vaakste voor wanneer ik 2 dagen niet heb geblowed of na een aantal uur zin krijg en draai een haze joint dan is het vaak een kwestie van 4 a 5 hijsjes en dan voel k het weer, heb ook wel eens gehad dat ik voor werk had geblowed en de heletijd was er niks aan de hand tot k bij werk aankwam, en van mn fiets afstapte dan krijg k gelijk dat draaierigheid en moet dan ook niet te beangstig reageren maar gwn naar beneden kijken en niet teveel op alles letten want k zelf denk dat dit een soort van paniekaanval is ofxo als k eenmaal bezig ben op werk dan is het ook weer weg dus probeer het bewust te negeren en dan gaat t wel weer denk zelf ook dat het met bloeddruk temaken heeft want vaak zie k ook als het eenmaal gebeurt dat mijn aderen vernauwen terwijl k normaal dikke aders heb omdat ik ook 5x per week naar de gym ga


Zal hier zeker wat mee doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."