Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben zelf geen voorstander van XTC als je een stabiele avond wilt, waar jij precies naar op zoek bent, dan zou ik opteren voor MDMA, kan je makkelijker doseren."
"Hallo allemaal Sinds eergisteren heb ik, waar ik me nu toch zorgen over begin te maken, een raar/ vaag gevoel na het blowen. Ik ben rook al ongeveer een jaar zo goed als dagelijks maar sinds eergisteren avond kreeg ik een slechte ervaring na een avondje blowen, ik werd eerst redelijk misselijk en ben dan ook gaan slapen toen. De dag erna rookte ik opnieuw van dezelfde wiet en kreeg dit vaag gevoel weer... Nu dacht ik ja het zal wel aan de wiet liggen die ik toen had liggen, maar vandaag van de shop gekocht en gerookt en opnieuw dit vage gevoel. Het gevoel zelf kan ik het beste omschrijven als een soort flikkerend gevoel dat op komt als ik (vooral) aan het wandelen ben. Zo een soort trilling over heel mijn lichaam die om de +- 10 seconden komt. Ik begin er nu eigenlijk echt last van te krijgen en wou eens jullie mening/ervaring horen! Alvast bedankt!"
"Mijn ervaringen met de meest courante benzos, noob friendly uitgelegd: Gidazepam: kalmerend, angstwerend (zorgt voor afname van de productie van adrenaline). Geen sedatie of nauwelijks. Let wel op: halfwaardetijd = 86 uur. Pyrazolam: Idem als Gidazepam maar met een meer sederende werking, zorgt voor een aangename roes. Feel good benzo naar mijn mening. Flunitrazolam: neem ik zelf alleen als afsluiter van de avond, zeker een 6 uur vaste slaap. Bromazolam: zware slaapbenzo, +- 12 uur. Volgende dag ook een vager gevoel soms. (Niet nemen als je de volgende dag moet werken, je hoort je wekker gewoonweg NIET)"
"Uit nieuwsgierigheid toch ook eens flubromazepam testen haha. Ik laat weten wat ik er van vond! Thanks voor de informatie allemaal!"
"Pleuny zei: Hey maar gidazepam schijnt een russische benzo te zijn , waarvan gezegd wordt minimaal 50 of 100mg . Maar die rc die ik haal zijn 3 mg .. hoe werkt dit precies zijn het 2 verschillende guidozepam? Klik om te vergroten... Goede vraag. Ik dénk dat de dosissen van de Russen gebaseerd zijn op dosissen die acuut medicinaal bedoelt zijn (in geval van een mentale stoornis, ziekte of paniekaanval), en dus zeker niet recreatief. Ik ga dit wel verder opzoeken en laat iets weten wanneer ik concrete informatie heb."