#1
Welkom!Hoi ik ben nieuw hier, en zou eigenlijk meteen een vraag willen stellen.
Ik ben recent aan het experimenteren met het vapen van wiet.
Echter valt mij de hele ervaring een beetje tegen. Wellicht doe ik iets fout.
Ervaringen met joints was over het algemeen 3 trekjes en je bent klaar binnen paar minuten redelijk stoned/high
Nu zit ik 1.5 uur te vapen voor weinig effect. de vaper (flowermate aura) stel ik in op 195 graden (al redelijk hoog als ik moet geloven)
1 a 1.2 gram gegrind wiet erin (zowel indica als sativa weinig effect).
Ik neem 3 a 4 trekjes per 10 min.
Is dit te weinig? wellicht slappe wiet (leek allemaal ok)?
Thanks alvast
Allereerst een tegenvraag: de kamer van de Flowermate Aura heeft een inhoud voor 0,2 tot 0,3 gram. Hoe krijg je daar 1 a 1,3 gram wiet in?
Probeer het eens met de aanbevolen hoeveelheid, speel wat met de temperatuur. Mijn ervaring is dat het soms wat langer duurt voor hij in kickt dan bij roken. Warmt hij wel goed op? En wanneer vervang je de wiet?