#1
Ik heb ook de Arizer Solo II, je moet inderdaad echt laaaang inhaleren om effect te krijgen.
Wanneer je dit weet is dit echter geen probleem en is het een top apparaat. Het werkt trouwens ook goed om de wiet te pre-heaten in de vape, dus zo'n 5 min. laten staan op de terwijl de vape al aanstaat. De eerste hijs die je dan neemt is dan direct lekker.😃
Wanneer je dit weet is dit echter geen probleem en is het een top apparaat. Het werkt trouwens ook goed om de wiet te pre-heaten in de vape, dus zo'n 5 min. laten staan op de terwijl de vape al aanstaat. De eerste hijs die je dan neemt is dan direct lekker.😃