Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet vaporizer?

Wiet vaporizer?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wolkenkraft FX Mini

Hier ben ik zeer tevreden mee. Convectie en temperatuur per graad in te stellen. Doet wat het moet doen en heb er al een hele tijd zonder problemen plezier van.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thunderdome zei:
Ik heb de Arizer Extreme Q en de Pax 3 vaporizer.

De Arizer Extreme Q omdat deze vrij goedkoop is voor een "desktop" vaporizer. Ik gebruik voornamelijk de ballon, ik vind die slang helemaal niks.
Ook leuk om zo'n ballon te delen in een groep met vrienden!

De Pax 3 is vooral een portable stealth vaporizer. Als je het model opzoekt heb je niet meteen door dat het een vape is. Ik vind dit persoonlijk een fantastische vape! Deze zou ik zo nog een keer kopen. De bijbehorende app is een leuke toevoeging.

Hiervoor ook de Flowermate v5 mini pro en de Boundless CFC gehad. Deze waren wat minder en ook wat goedkoper dan de bovenstaande vapes.
Klik om te vergroten...
Ik citeer mijzelf even uit een ander topic! :)
2
2cboswachterLid
01-01-2024, 00:00
#3
www.vaposhop.nl

XMAX Starry 3.0

De XMAX Starry 3.0 is een verbeterde versie van de populaire draagbare vaporizer serie. De XMAX Starry heeft bescheiden naam gemaakt dankzij een…
www.vaposhop.nl www.vaposhop.nl

Ik heb deze, bevalt heel goed, echter is het klemmetje aan de onderkant los geraakt nadat ik hem liet vallen, waardoor de batterij er steeds uit viel, maar een beetje duct tape heeft dat probleem ook verholpen :P Vooral als je op zoek bent naar iets wat niet al te duur is in aanschaf een prettig ding.

Vooral heel belangrijk om je wiet niet volledig op te roken tot het zwart wordt, dan komen er alsnog schadelijke stoffen vrij. Deze gaat automatisch na 4 a 5 minuten uit, ik zet hem dan 3 keer aan, dan is het echt wel klaar.

Verder gewoon elke keer als je de wiet vervangt goed schoonmaken, en eens in de zoveel tijd de onderdelen loshalen en een deep clean geven, er hoopt zich vanbinnen toch een hele hoop pikzooi op, en je merkt ook dat je wat harder moet zuigen als je dit niet doet. Ik haal hem dan gewoon helemaal uit elkaar en leg alle onderdelen een tijdje te weken in een sopje water+dreft, ff met een wattenstaafje de troep eraf wassen and ur good to go (niet het mondstukje vergeten, met een plat pincetje of een ander klein voorwerp kun je daar vaak ook veel troep uit schrapen)
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volledig eens met een Arizer Solo II, wat een top apparaat. Accuduur als een beest, en de glazen pijpjes zijn super makkelijk schoon te maken in een beetje IPA of spiritus. En de smaak... Heerlijk

Wellicht eens op Reddit r/vaporents kijken, daar wordt de Solo II ook geprezen (wat oudere posts).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."