Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet brand Niet ??

Wiet brand Niet ??

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Unstopable Maniac zei:
DrippTone zei:
Als het zo goed als tabak zou branden, dan zou 90% van je wiet in rook op gaan. Het voordeel is dus dat er veel minder verloren gaat dan in een gewone joint. Niet zeike dus en bij elke hijs de vlam erbij houden. Anders moet je niet puur roken, dan pleur je er maar tabak doorheen.
Klik om te vergroten...

ik denk dat er iets anders was, maar ik weet niet was. het leek alsof die verstopt was, het vatte gewoon geen vlam
Klik om te vergroten...

Verstopt, dus je kon er geen lucht/rook door heen hijsen. In ieder geval niet genoeg om hem goed te roken? Dan zit er dus een knelpunt in je joint, ergens te strak gerold, of je tip zit verstopt. Is gewoon een kwestie van goed leren draaien. Vroeger had ik er nog wel eens last van, maar nu draai ik zo dat het heel makkelijk te verhelpen is.

Zorg dat je vloei niet helemaal over je tip heen valt, dus dat je tip 2 mm uit je joint steekt, zo kun je de tip even half er uit trekken en weer terug doen. Dan is meestal de verstopping wel weg. De joint tussen je vingers heen rollen op de strakke plekken om hem wat losser te maken helpt ook vaak goed.

Maargoed daarnaast ben ik het met je eens. Wie brand niet perfect, en zelf vind ik dat helemaal niet erg. :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe heb je het voor jou ''vroegere probleem'' dan verholpen ?
Het kan best zijn dat ik hem te strak draai, ik gooi ook ± 1 gr in mn joint, met een stukje shag aan de voorkant van 1 cm en een tip van ong 1 / 1,5 cm lang. Als mn joint dan uitijndelijk gedraaid is is die ook foookkkiiing strak waar alle wiet zit? Kan hij gewoon té strak zijn dat er geen lucht tussen de wiet doorkan naar het brandpunt?

En zou je a.u.b. dat truukje met de tip willen verklaren? Want als de rest van de joint verstopt is lijkt het me geen zin hebben.

alvast bedankt, grs Jaap :smoke:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, doe ik ook altijd; mn tipje 2 mm uit de joint, zo rol ik altijd (dacht datk de einige was)
D
DoubleOLid
01-01-2024, 00:00
#3
smoke t in een bong! :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kleine kruimeltjes ipv fijn malen. dan komt er wat meer lucht tussendoor
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh dit is echt een sneaky fenomeen... Heb ik ook weleens gehad.

Blijkt dat die wiet dan verzwaard is.. Zit een speciaal goedje in wat (bijna) niet brand.. je as word zo hard als steen en het hijst niet en smaakt niet.

Gewoon niet meer halen bij die shop.. of over een tijdje weer proberen als die lading weg is. Bij Warda 2 in Amsterdam heb ik dat weleens gehad.

Maakt niet uit wat je doet.. ik heb die wiet 3 dagen onder een lamp gelegd, toen helemaal verpoedert in de hoop dat het nog rookte, maar niks werkte.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#6
DoubleO zei:
smoke t in een bong! :stoned:
Klik om te vergroten...

hiervoor heb je een account aangemaakt ? :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Milos zei:
DoubleO zei:
smoke t in een bong! :stoned:
Klik om te vergroten...

hiervoor heb je een account aangemaakt ? :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: scherp milos :)
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gebruik dan een electrische vaporizer zoals een XMAX ACE of iets dergelijks.
N
NickiseennicknameLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen vanavond 3x achter elkaar mn stokkie na een paar trekke uit ging en vervolgens na het aansteken zo goed als verstopt blijkt te zijn . Toen dacht ik daar is vast iets over te vinden op een forum en hier ben ik🤭
Alleen terwijl ik al lezend naar de laatste reactie aan het scrollen was herkende ik me eigenlijk overal wel in 🤣🤣

Ik deed er in het verleden altijd 2 tips in en toen heb ik dit nog nooit gehad voor zover ik daar nog een actieve herinnering aan heb.

Nu maar het resterende opmaken met 2 tips voorin. Mocht het weer dicht gaan zitten zal ik jullie op de hoogte houden. Zonder tabak trouwens
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nickiseennickname zei:
voor zover ik daar nog een actieve herinnering aan heb.
Klik om te vergroten...
Mark Rutte op het forum 😮😮
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Mark Rutte op het forum 😮😮
Klik om te vergroten...
Weten we ook meteen waarom hij zo vergeet achtig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."