
Ik ben er echt van overtuigd dat de beste manier om wiet te doen, net als psychedelica is: zelden en met intentie. Dan kan het zelfs een positieve toevoeging zijn denk ik.Voor mij stelt wiet nog maar bar weinig voor, bijna niks zou je kunnen zeggen. Maar toch doe ik het een paar keer per week. Waarom? Ik kan je oprecht geen antwoord geven. Het maakt me suf en ontspant me wat meer. Thats it.
Zeer herkenbaar helaas.Voor mij stelt wiet nog maar bar weinig voor, bijna niks zou je kunnen zeggen. Maar toch doe ik het een paar keer per week. Waarom? Ik kan je oprecht geen antwoord geven. Het maakt me suf en ontspant me wat meer. Thats it.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."