Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInspiratie edibles

Inspiratie edibles

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Hier hebben we recepten.
Klik om te vergroten...
Sorry! helemaal overheen gekeken!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier hebben we recepten.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Hahaha moest hier om lachen. 🤣 Leuk feestje dan.
Klik om te vergroten...
Ach mn vrienden kunnen het verwachten van me als ik mijn verjaardag vier haha
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hooi,

Ben ik weer met een leuke vraag (al vind ik het zelf).

Ik ben misschien van plan om mijn verjaardag te vieren binnenkort, en ik ben ook alleen thuis voor een wat langere periode. In mijn vriendengroep is het altijd al de traditie geweest om edibles te maken wanneer dit mogelijk is.

Nu lijkt het me dus een leuk idee om iedereen "verplicht" een edible te geven voordat ze mn huis binnenkomen. gewoon voor de leuk. Ze kennen mij toch als een stoner en niet als drinker.

Het ding is, spacecake vind ik zo standaard, koekjes is een keer wat anders, maar het lijkt me nou leuk om echt een keer helemaal wat anders te maken!

Heeft iemand toevallig een leuk idee van wat ik zou kunnen maken eventueel? ik heb ervaring met edibles maken en ben ook bereid om er een lange tijd voor in de keuken te staan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelato43 zei:
Nu lijkt het me dus een leuk idee om iedereen "verplicht" een edible te geven voordat ze mn huis binnenkomen.
Klik om te vergroten...

Hahaha moest hier om lachen. 🤣 Leuk feestje dan.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gummybeertjes?
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe je het precies zou moeten doen, weet ik niet, maar je zou uit kunnen zoeken of je geen sgroppino's kunt maken.
Als je vrij sterke cannaboter maakt, zou je die kunnen gebruiken voor het maken van sorbetijs (citroen). Vervolgens per glaasje een scoop van dat ijs in een glas en een beetje wodka erbij en afvullen met prosecco of champagne.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."