Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssos tijdens het feesten?

sos tijdens het feesten?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zou het plezant zijn om coke of special k te gebruiken tijdens een dancing of zo? :confused: of heeft iemand er al ervaring met gehad?
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er lopen er zoveel rond die dat doen , dus denk wel dat het leuk is hé
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Keet is wel heel erg gaaf, maar draagt hele grote risico's met zich mee. Je moet echt wel een heel ervaren gebruiker zijn om dat te gebruiken en dan nog maar minimaal. Coke is idd een hele andere wereld, daar word je in tegenstelling niet lekker wazig van, maar wel strak (als met speed) en opgefokt en je kan zuipen wat je wilt. Niet relax voor feesten.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
zou het plezant zijn om coke of special k te gebruiken tijdens een dancing of zo? :confused: of heeft iemand er al ervaring met gehad?
Klik om te vergroten...

Zijn wel 2 hele verschillende spullen die je noemt! Ik heb wel wat mensen op een feest flink fout zien gaan op K. Valt ook nogal op als je je nauwelijks nog kunt bewegen. Zou ik dus erg mee oppassen.

Ikzelf ben meer fan van mdma als ik naar een feest ga...is wat socialer!
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
K zou ek niet doen .. en soz pff ja coke is meer iets voor tuis als je bij je vrienden zit ofzo.. want van coke heb je niet egt het wazig effect ..
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
coke is denk ik het beste op een avond met je vrienden en goed gokken... POKER!!!! beetje stoer doen met de kaarten :P
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sos op een party is niks, dan ga je een beetje in een hoekje jezelf afzonderen enzo.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
en als je niet genoeg hebt dan ben je depri op het feest, of je gaat lopen scoren op de wc's...
s
sossaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdes het opstap is het niet te doen om elk halfuurtje weer naar de plee te gaan.. dus een afrader als je ' t mij vraagt :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet bekend met Ket maar coke is inderdaad betef in huiselijke kring, beetje ouwehoeren enzo. :smoke:
j
jeperLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
jeper zei:
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.
Klik om te vergroten...

ach ja ik gebvruik eigelijk minder op feesten
feesten tijdens het s0ssen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."