Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke in een discotheek.

Coke in een discotheek.

34 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als mijn eerste lijn coke is uitgewerkt voel ik me niet echt kut, ik heb dan wel zin in nog een lijntje en als die uitgewerkt is dan begint de nachtmerrie :(
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
Als mijn eerste lijn coke is uitgewerkt voel ik me niet echt kut, ik heb dan wel zin in nog een lijntje en als die uitgewerkt is dan begint de nachtmerrie :(
Klik om te vergroten...

hier meestal ook zo :wink: :wink: :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die extreme drang naar meer, die depressie. Het wanhopige uitschrapen van de laatste restjes in je sealtje. Is niet leuk.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Die extreme drang naar meer, die depressie. Het wanhopige uitschrapen van de laatste restjes in je sealtje. Is niet leuk.
Klik om te vergroten...
hmmz,zo erg was het bij ons toch niet...maarja we hadden de middelen er ook voor...€ :) :(
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Die extreme drang naar meer, die depressie. Het wanhopige uitschrapen van de laatste restjes in je sealtje. Is niet leuk.
Klik om te vergroten...

nog ff dan.......... :wink:
daar heb ik nog nooit last van gehad :P :P :P
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik lik ze meestal af............
whoeha :wink: :wink: :wink: :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
ik lik ze meestal af............
whoeha :wink: :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
ik ook wekl,maar als het op was ging ik slapen!!,niet zoooooooooooo nodig op dat moment zin in meer!!!
dagen/weken erna daarentegen :rolleyes: :rolleyes:
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#8
vind der geen fuck aan in een discotheek doe dan maar een pilletje ofzo
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke is niks voor de disco, eerder voor een lounge party ofzo, chillen
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Op zich kun je het wel doen, probleem is alleen dat je idd erg junky wordt ervan en dat je dus steeds moeite moet gaan doen om een lijn te gooien. Wat zijn die bullets toch handig :)
t
tezrLid
01-01-2024, 00:00
#11
thuis voor je naar het feestje gaat een 6 à 7 lijnen snuiven (ja, een lijn is relatief), wanneer je dan op de party aankomt gewoon alcohol drinken en feesten, eventueel nog een paar keer op de avond naar buiten/wc gaan om bij te tanken... werkt perfect bij mij, geen last van uitwerkingsverschijnselen. drank compenseert
werkt evengoed als X vind ik
de 2 samen zijn niet zo goed, omdat je op de duur niet meer weet wat je voelt, geen van de twee voel je zuiver, het gecombineerd gevoel is niet zo waw
C overheerst op X

ik heb me wel weten vertellen dat je X kan nemen, en wanneer het uitgewerkt is nog een paar lijntjes kan nemen
de volgorde van gebruik is van groot belang
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn ervaring met coke in een discotheek is op zich wel o.k. maar goed, dat was in de periode dat ik nog naar discotheken ging. mijn cokegebruik is van partydrug uitgelopen naar een verslaving. waarbij ik me eerst lekker voelde als ik had gebruikt, vooral in combinatie met alcohol. maar waarbij ik me later totaal ging isoleren.

www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl

kan je meer info vinden bij coke-facts en history...
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik naar een feest ga neem ik altijd coke, lekker.
En coke gebruiken in een discotheek is net hoe je je eigen voelt
Ik kan er vreselijk op kicken. Hoor de muziek beter, mijn lichaam gaat tintelen , kan helemaal uit mijn dak gaan.
Maar kan ook gebeuren dat het niet goed aanslaat en wordt dan down. Dat is dan ff kloten.
Maar heb er goeie ervaringen mee,
F
FrostyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisteravond naar qlubtempo geweest in outland rotterdam. Ook coke gesnoven maar moest terug rijden dus alcohol was geen optie. Dus na de 3e keer wc werd ik echt naar. In mezelf gekeerd en voelde me niet relaxt. Dus niet meer gesnoven en na een uurtje was het zenuw gevoel weg. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voelde nuchter dan onder invloed. Geen coke meer in disco's. Dit verschilt zoals verschillende reacties hierboven gelezen per persoon.
F
FrostyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteravond naar qlubtempo geweest in outland rotterdam. Ook coke gesnoven maar moest terug rijden dus alcohol was geen optie. Dus na de 3e keer wc werd ik echt naar. In mezelf gekeerd en voelde me niet relaxt. Dus niet meer gesnoven en na een uurtje was het zenuw gevoel weg. Moet wel zeggen dat ik me een stuk beter voelde nuchter dan onder invloed. Geen coke meer in disco's. Dit verschilt zoals verschillende reacties hierboven gelezen per persoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."