Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseuuhh...vervormde neus?

euuhh...vervormde neus?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jeperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door al dat gesnuif is mijn neus niet helemaal symmetrisch meer.
Tenminste, lijkt me logisch dat het door al dat gesnuif komt.

Ook lijken me neusvleugels wel meer ingevallen te zijn dan vroeger.

Nu is mijn vraag wie er ook veranderingen zien na langdurig met coke in de weer te zijn geweest en of dit hersteld kan worden (arts ofzo).

groet
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meen je niet? Aj dat is vervelend .. geen ervaringen met gevormde neus. sorry.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
neuscorrectie
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, het Medisch Centrum Scheve Dingen, alleen wel een beetje duur. Ik denk dat er niet heel veel coke gebruikers even 4.500 euro over hebben om je neus recht te laten zetten.

Het zou kunnen dat het van coke komt, alleen heb ik nog nooit van vervormingen gehoord, maar het zou kunnen dat het door het neus schotje dat kapot gaat een beetje scheef is gaan staan.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach na een tijdje gaat je neus gewoon stukje bij beetje weg
:mrgreen: dan kan je niet eens meer een neus correctie,.. klinkt akelig,.. maar dan moet je ok wel een heleboel snuiven hoor :openmouth:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je neus gata echt niet scheef staan van een paar keer snuiven dat komt pas na jarenlange verslaving.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
doopie zei:
Je neus gata echt niet scheef staan van een paar keer snuiven dat komt pas na jarenlange verslaving.
Klik om te vergroten...

Haha zelfs dan niet hoor,is echt bullshit,of je moet je ene kant zo stevig aan drukken met een vinger als je een snuf neemt aan de andere kant dat je hem breekt of knakt..

Denk dat je het verbeeld of steeds op dezelfde kant slaapt snachts..
dan gaat je neus scheef staan.

Of je snuift 5 gram tegelijk die blijft zitten in je rechterkant,dan is de rechterkant wat boller... :grin: hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."