Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneus

neus

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghehe ja mn viendje was beetje para geworden ik keek in de spiegel en hij dacht dat mijn neus weg was .dus wou hij dat perse hier vragen :grin:..lol hij had gewoon een wondje in zijn neus vant peuteren wss :grin: :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
whahaha van 4 gram is jou neusje echt nog wel zoals hij hoort te zijn hoor.....
absoluut geen zorgen maken dus..... :wink:
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi mensen had een vraagje of iemand dit al heeft mee gemaakt

als ik in me neus kijk dan zie ik gewoon bot lijk het wel maar kom dat door te veel snuiven tegelijik heb mess in totaal 3 a 4 gram op maar dat is wel verdeelt over 3weken ongeveer en weet niet of dat sos mijn neus kapot maak daar vraag ik help me met mijn vraag

bvd Greetz Kabouter_Poeder :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hah.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
prutsegem zei:
Hoi mensen had een vraagje of iemand dit al heeft mee gemaakt

als ik in me neus kijk dan zie ik gewoon bot lijk het wel maar kom dat door te veel snuiven tegelijik heb mess in totaal 3 a 4 gram op maar dat is wel verdeelt over 3weken ongeveer en weet niet of dat sos mijn neus kapot maak daar vraag ik help me met mijn vraag

bvd Greetz Kabouter_Poeder :wave:
Klik om te vergroten...
dus als ik u goed begrijp vraag je nu aan ons of je neus na 3 of 4 gram in je heel leven al kapot is?
als da waar zou zijn dan had ik nu al geen neus meer.
:wink: :wink:
het kan je neus mss een beetje geirriteerd hebben
maar daar blijft het dan ook wel bij
het is uiteraard wel niet goed voor je neus
maar da is toch niks wa ge gepakt hebt
als ge nu zij 3 a 400 gram ja dan kon het al wa beter zijn :mrgreen: :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mss niet zoveel in je neus peuteren? :wink: grapje he! Ik kan mn neusbotje ook zien als ik mn neus scheeftrek voor de spiegel en ik snuif nooit.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
whahaha van 4 gram is jou neusje echt nog wel zoals hij hoort te zijn hoor.....
absoluut geen zorgen maken dus..... :wink:
Klik om te vergroten...


Als het pep was zou je er toch iet van zien,maar sos voel je echt niet branden,en volgens mij moet je toch wat grammen met je neus poederen voor dat je iets ziet.


:)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat velleke over je neustussenschot is hartstikke dun, kun je gewoon doorheen kijken als je de boel scheef trekt. waha. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."