#1
Psilo zei:minn zei:need^weed zei:ik wil niet lullig doen hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit stukje tekst, wij kunnen achter ons pc'tje toch niks uitvoeren dan mag er miss wat 'advies' gegeven worden maar bij een verslaafde komt het 100% op hem aan, of hij nog wat van ze leven wilt maken of maar aan de drugs blijft. Ik erger me best wel aan dit soort posts om de week is er wel weer iemand met. 'Help me vriend gebruikt drugs wat moet ik doen'.
Het enigge echte antwoord blijft gewoon dat hij er zelf achter moet staan om te stoppen. Daarbij komt ook nog is dat we niks kunnen ondernemen ofzo. Kortom dit verhaaldje is vrijwel zinloos....
Deze gozer/meid moet eventjes zijn/haar verhaal kwijt. Zijn/haar hart luchten. Een beetje respect zou wel oke zijn.
Precies...met weinig woorden....verwoord je gewoon wat ik bedoel.....
Ik mis gewoon soms een beetje de empathie op dit forum.
aan dit topic heeft ze zo te zien toch niks, dit topic verdient eerder de naam ; deranged.... daar word meer over gepraat dan over het onderwerp
voor de rest, blijft het een onzinnig topic
