#1
Dus jij bent leuk?^
BaJa zei:Ik woon sinds 3 maanden samen met een jongen die gebruikt. De laatste weken lijkt ie steeds meer te gebruiken en haalt de vreemdste toeren uit om niet in mijn buurt te zijn als ie gebruikt.
Ik probeer er thuis een gewoon huiselijk onderwerp van te maken, iets wat ie met mij moet kunnen bespreken. Maar hij blijft erover liegen en blijft nachtjes weg, wetende dat ie toch weer thuis moet komen en dan doet ie net of er niets gebeurt is.
De dagen erop heb ik niets aan hem, ligt ie op bed, is hij neerslachtig en heeft hij pijn in zijn lijf zegt ie.
Hij zegt wel te willen afkicken maar blijft het uitstellen.
Pff gaat dit ooit over?

Deranged zei:Shit happens.
Deranged zei:Shit happens.
Psilo zei:minn zei:need^weed zei:ik wil niet lullig doen hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit stukje tekst, wij kunnen achter ons pc'tje toch niks uitvoeren dan mag er miss wat 'advies' gegeven worden maar bij een verslaafde komt het 100% op hem aan, of hij nog wat van ze leven wilt maken of maar aan de drugs blijft. Ik erger me best wel aan dit soort posts om de week is er wel weer iemand met. 'Help me vriend gebruikt drugs wat moet ik doen'.
Het enigge echte antwoord blijft gewoon dat hij er zelf achter moet staan om te stoppen. Daarbij komt ook nog is dat we niks kunnen ondernemen ofzo. Kortom dit verhaaldje is vrijwel zinloos....
Deze gozer/meid moet eventjes zijn/haar verhaal kwijt. Zijn/haar hart luchten. Een beetje respect zou wel oke zijn.
Precies...met weinig woorden....verwoord je gewoon wat ik bedoel.....
Ik mis gewoon soms een beetje de empathie op dit forum.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."