Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSamenwonen met een verslaafde

Samenwonen met een verslaafde

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus jij bent leuk?^
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik niet per definitie...... Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Ik vind Deranged gewoon leuk als interessant cynisch forum-object....
Niet te serieus nemen....

Al blijf ik benieuwd wie hij echt is......
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een object ja, ik ben een computergestuurd programma.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
BaJa zei:
Ik woon sinds 3 maanden samen met een jongen die gebruikt. De laatste weken lijkt ie steeds meer te gebruiken en haalt de vreemdste toeren uit om niet in mijn buurt te zijn als ie gebruikt.
Ik probeer er thuis een gewoon huiselijk onderwerp van te maken, iets wat ie met mij moet kunnen bespreken. Maar hij blijft erover liegen en blijft nachtjes weg, wetende dat ie toch weer thuis moet komen en dan doet ie net of er niets gebeurt is.
De dagen erop heb ik niets aan hem, ligt ie op bed, is hij neerslachtig en heeft hij pijn in zijn lijf zegt ie.
Hij zegt wel te willen afkicken maar blijft het uitstellen.
Pff gaat dit ooit over?
Klik om te vergroten...


Je moet eens in andere topic's kijken bij cocaine.
Dan zul je je antwoord wel vinden.

Gewoon effe wat rond zien en je zult je antwoord vinden.

:wave:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Shit happens.
Klik om te vergroten...

Je reactie komt soms anders wel vaak overeen met een computer.
Dit is niet de eerste keer dat je zo'n exacte interessante aanvulling hebt op een post.

Cactus? (maar ik begrijp misschien jou diepgaande essentie niet?)
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Shit happens.
Klik om te vergroten...

Je reactie komt soms anders wel vaak overeen met een computer.
Dit is niet de eerste keer dat je zo'n exacte interessante aanvulling hebt op een post.

Cactus? (maar ik begrijp misschien jou diepgaande essentie niet?)


Maar nu ga ik lekker slapen. Indien niet al je dopamine-receptoren te veel overgestimuleerd worden vanavond ga ik ervan uit dat je ook lekker gaat slapen vanavond. Anders succes, geniet ervan.....

Om met jou one-liner af te sluiten: shit happens :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psilo zei:
minn zei:
need^weed zei:
ik wil niet lullig doen hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit stukje tekst, wij kunnen achter ons pc'tje toch niks uitvoeren dan mag er miss wat 'advies' gegeven worden maar bij een verslaafde komt het 100% op hem aan, of hij nog wat van ze leven wilt maken of maar aan de drugs blijft. Ik erger me best wel aan dit soort posts om de week is er wel weer iemand met. 'Help me vriend gebruikt drugs wat moet ik doen'.
Het enigge echte antwoord blijft gewoon dat hij er zelf achter moet staan om te stoppen. Daarbij komt ook nog is dat we niks kunnen ondernemen ofzo. Kortom dit verhaaldje is vrijwel zinloos....
Klik om te vergroten...

Deze gozer/meid moet eventjes zijn/haar verhaal kwijt. Zijn/haar hart luchten. Een beetje respect zou wel oke zijn.
Klik om te vergroten...


Precies...met weinig woorden....verwoord je gewoon wat ik bedoel.....
Ik mis gewoon soms een beetje de empathie op dit forum.
Klik om te vergroten...

aan dit topic heeft ze zo te zien toch niks, dit topic verdient eerder de naam ; deranged.... daar word meer over gepraat dan over het onderwerp :rolleyes:

voor de rest, blijft het een onzinnig topic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."