Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend aangebroken, heb er eigenlijk weer zo'n trek in!

Weekend aangebroken, heb er eigenlijk weer zo'n trek in!

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik probeer eigenlijk rustig aan te doen, maar het is altijd weer moeilijk als het weekend eraan komt of is aangebroken. Maar kan ook goed weken zonder hoor, maar het is zo lekker!
Maar ik ga het rustig aan doen.
Wie heeft dit moeilijke gevoel ook, terwijl hij/zij er mee probeert te stoppen of te minderen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikke!!!!!! ben dit weekend 5 weken drugs vrij (op een jointje na)Maar goeigrutten, kheb zo'n zin. moet echt mezelf tegenhouden om niet naar boven te snellen en wat pilletjes te gaan pakken. Maar kwil nog zeker 3 weken niks gebruiken.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Caatje, goed op weg hoor. Houd vol.
:wink:
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt moeilijk heb ik het nooit maar vanaf ik denk aan een lijntje trekke dan heb ik zin, niet normaal! Ach, goed dat het zo duur is, anders zou'k het alle dagen doen! :grin:

Speed is misschien wel een alternatief voor mij maar daar probeer ik zoveel mogelijk af te blijven, maar soms gebeurt het natuurlijk wel :)
F
FasttrackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ken dat ook, was 1,5 jaar volledig gestopt, plots lijntje en hopla zijn weer vertrokken
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb dat ook ik wil minderen ben ik al aan het doen
ik ben het nu aan het beperken tot de weekenden
toch vind ik het lastig omdat het zulk lekker spul is
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zohad ik ook een x, toen was ik 2 maanden gekapt met sos. Toen zag ik weer zoon lekkere film waar vol op werd gesnoven.. en volgende dag had ik het weer op zak. :flushed:

En idd als het weekend word heb je weer zin om weer es lekker te gaan spacen of whatever. Marja helaas ging da voor mij dit weekend ni door XD hahaha :grin:

En tsja gelukkig dat het ook so duur is.. daarom wil ik ook echt gaan minderen..
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dat ook. Ook met drank ofzo.
Zelfs al heb ik een kuur antibiotica van de dokter, interesseert me niks, als ik zin heb, onderbreek ik de kuur of probeer of het samen gaat.
Is toch te gek voor woorden, dat je die paar dagen niet ff clean kunt blijven ofzo...
En met de nodige problemen van dien, door het onderbreken vd kuur altijd. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."