Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslekker aan de baco en af en toe een nakkie op een party?

lekker aan de baco en af en toe een nakkie op een party?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede recreatieve (athans dat hoop ik voor jullie) gebruikers,

Aankomend weekend ga ik naar Awakenings.

Normaal ben ik een die-hard xtc fan voor op dance-feestjes, het euforische gevoel en het space-gevoel maken de muziek en lasers natuurlijk 100x zo mooi.

Maar.....met name de laatste tijd heb ik flink last van de dip de week(en) erna, ondanks dat ik helemaal niet zo veel neem en toch de hele trucendoos opentrek daarna (goed eten, vitamines l-tryptofaan).

Nu kan ik het me de komende weken (ivm school) niet veroorloven om als een zoutzak die nergens zin in heeft rond te lopen, en daarom ben ik van plan om dit weekend het anders aan te pakken en eens ff lekker aan de baco te gaan, en als ik een beetje duf wordt van de alcohol een snuifje coke te nemen.
drinken, snuiven, drinken, snuiven, etc.
De alcohol zorgt voor de lekkere roes, en de coke zorgt ervoor dat ik niet in mekaar stort en lekker helder blijf.
Voor de verslaving ben ik absoluut niet bang, ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig.

Efin, mijn vragen aan jullie;

- is dit een goed idee?
- hoef ik met deze combi niet bang te zijn voor een hele week neerslachtigheid die ik met xtc heb?kijk een dagje brak van de sos maakt niet uit, maar niet zo'n langdradige brakheid....
- kan je nog wel een beetje slapen van sos, of lig ik zoals met xtc met hartslag 100 in m'n bed?
- hoeveel gram zou ik nodig hebben? een grammetje zal wel genoeg zijn toch?

alvast bedankt
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt mij een goed idee.

Ik denk dat je niet zo gaar bent als met XTC op. Zelf vind ik het altijd wel lekker om eerst te drinken, daarna een pil en de rest van de avond wat sos. Op het einde van de avond gewoon wat blowen en ik slaap altijd goed. Eerst slikte ik 10 pillen op een avond en was dan niet echt de volgende dag zo gaar, maar dat is bij iedereen verschillend.

Aan een gram heb je voldoende een halve misschien zelf, maar ja beter te veel bij hebben dan bijhalen. Ik weet niet hoeveel je gebruikt.

Misschien zie ik je nog bij Awekenings.

Mzzl ,
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Loo zei:
Beste mede recreatieve (athans dat hoop ik voor jullie) gebruikers,

Efin, mijn vragen aan jullie;

- is dit een goed idee?
- hoef ik met deze combi niet bang te zijn voor een hele week neerslachtigheid die ik met xtc heb?kijk een dagje brak van de sos maakt niet uit, maar niet zo'n langdradige brakheid....
- kan je nog wel een beetje slapen van sos, of lig ik zoals met xtc met hartslag 100 in m'n bed?
- hoeveel gram zou ik nodig hebben? een grammetje zal wel genoeg zijn toch?

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Awakenings, mooi feestje :mrgreen:

More to the point:

Voor zover cocaine gebruiken een 'goed idee' is, klinkt het zoals jij het hier neer zet wel als een goed plan. Het is ook 1 van mijn favoriete manieren van cocaine gebruiken (dwz. uitgaan/feestje, gewoon bier, en als je inzakt een lijntje). Of het ook zo goed zal werken op zo'n vrij groot dancefeest durf ik niet te voorspellen, ik doe dat persoonlijk liever in wat rustigere toko's, maar you're probably fine.

Nu reageren mensen soms verschillend op cocaine gebruik wat de kater betreft, maar ik denk dat als je dus niet teveel alcohol drinkt, en als je voelt dat je dorst begint te krijgen ook even overstapt op cola, je weinig tot geen last van een kater hebt (laat staan een week lang 'leeg' bent).

Mijn ervaring met cocaine is dat je er prima op kan slapen aangezien het relatief kort werkt en niet echt sterk waarneembare 'na-effecten' met zich meebrengt. Dus nee, geen rare XTC hallucinaties over vanalles en nogwat terwijl je gewoon in je bed ligt te woelen.

Een grammetje lijkt mij zeker genoeg, ik denk dat je zelfs nog wel aardig wat over kunt houden als je het op de juiste momenten gebruikt en niet compulsief naar de plee rent :grin:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk nog nooit een kater gehad na coke en ,matig,alcohol gebruik. :beer: :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je weet pas of je verslavingsgevoelig bent als je het probeert.

Van drank en sos schijn je overigens wel lekker te gaan. Coke werkt ook niet zo heel lang, dus als je niet flink veel gaat snuiven voordat je wilt slapen, dan moet alles goedkomen.

edit: het is overigens wel moeilijk om je in te houden als je eenmaal bent begnonen!
L
LooLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedankt voor de reply's mensen.

ik houd jullie wel ff op de hoogte hoe ik het ervaren heb.
de high's en de low's.

nou ff aan de studie en zatefdag pardy hardy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."