#1
Beste mede recreatieve (athans dat hoop ik voor jullie) gebruikers,
Aankomend weekend ga ik naar Awakenings.
Normaal ben ik een die-hard xtc fan voor op dance-feestjes, het euforische gevoel en het space-gevoel maken de muziek en lasers natuurlijk 100x zo mooi.
Maar.....met name de laatste tijd heb ik flink last van de dip de week(en) erna, ondanks dat ik helemaal niet zo veel neem en toch de hele trucendoos opentrek daarna (goed eten, vitamines l-tryptofaan).
Nu kan ik het me de komende weken (ivm school) niet veroorloven om als een zoutzak die nergens zin in heeft rond te lopen, en daarom ben ik van plan om dit weekend het anders aan te pakken en eens ff lekker aan de baco te gaan, en als ik een beetje duf wordt van de alcohol een snuifje coke te nemen.
drinken, snuiven, drinken, snuiven, etc.
De alcohol zorgt voor de lekkere roes, en de coke zorgt ervoor dat ik niet in mekaar stort en lekker helder blijf.
Voor de verslaving ben ik absoluut niet bang, ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig.
Efin, mijn vragen aan jullie;
- is dit een goed idee?
- hoef ik met deze combi niet bang te zijn voor een hele week neerslachtigheid die ik met xtc heb?kijk een dagje brak van de sos maakt niet uit, maar niet zo'n langdradige brakheid....
- kan je nog wel een beetje slapen van sos, of lig ik zoals met xtc met hartslag 100 in m'n bed?
- hoeveel gram zou ik nodig hebben? een grammetje zal wel genoeg zijn toch?
alvast bedankt
Aankomend weekend ga ik naar Awakenings.
Normaal ben ik een die-hard xtc fan voor op dance-feestjes, het euforische gevoel en het space-gevoel maken de muziek en lasers natuurlijk 100x zo mooi.
Maar.....met name de laatste tijd heb ik flink last van de dip de week(en) erna, ondanks dat ik helemaal niet zo veel neem en toch de hele trucendoos opentrek daarna (goed eten, vitamines l-tryptofaan).
Nu kan ik het me de komende weken (ivm school) niet veroorloven om als een zoutzak die nergens zin in heeft rond te lopen, en daarom ben ik van plan om dit weekend het anders aan te pakken en eens ff lekker aan de baco te gaan, en als ik een beetje duf wordt van de alcohol een snuifje coke te nemen.
drinken, snuiven, drinken, snuiven, etc.
De alcohol zorgt voor de lekkere roes, en de coke zorgt ervoor dat ik niet in mekaar stort en lekker helder blijf.
Voor de verslaving ben ik absoluut niet bang, ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig.
Efin, mijn vragen aan jullie;
- is dit een goed idee?
- hoef ik met deze combi niet bang te zijn voor een hele week neerslachtigheid die ik met xtc heb?kijk een dagje brak van de sos maakt niet uit, maar niet zo'n langdradige brakheid....
- kan je nog wel een beetje slapen van sos, of lig ik zoals met xtc met hartslag 100 in m'n bed?
- hoeveel gram zou ik nodig hebben? een grammetje zal wel genoeg zijn toch?
alvast bedankt
