Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsremeron 15 mg zuigtablet

remeron 15 mg zuigtablet

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn dealer gebruikte dit ook. Hij gebruikt nu zelf nix meer, maar dealt alleen nog. Maar hij zei dat het goed werkte dat de comedown echt wel een stuk minder was...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand hier ervaring mee....?
heb momenteel van alles en nog wat in mijn stash dankzij mijn lieve vriendin die mij op t slechte pad wil krijgen :grin: :grin: :grin:
deze tabletten moeten helpen voorkomen dat ik weer zo een doorschieter krijg als 2 weken geleden,en volgens haar dat ik heerlijk kan slapen....
wie o wie is bekend met deze medicatie,die naar mijn weten antiedepresiva zijn.....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik vond het tegenvallen, werd er alleen maar vaag en lauw van. Begon zelfs half te trippen van die shit. Niet echt prettig ofzo.

Het beste middel tegen een comedown en v贸贸r degelijk slapen vind ik toch wel alcohol eigenlijk.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Het beste middel tegen een comedown en v贸贸r degelijk slapen vind ik toch wel alcohol eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Wanneer de laatste lijn sos naar binnen gewerkt wordt zet ik het ook altijd op het zuipen. Vind dat wel goed werken. Ook wel eens een jointje gedaan, maar ga me er dan vaak aan ergeren dat de sos op is. Vooral omdat ik stoned zijn niet altijd even fijn vind. Maar val wel zo in slaap.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een hele tijd Remeron geslikt, dat was 30 mg elke avond voor het slapen. Nou ja, geslikt, laten dissolven op m'n tong. Je kunt er wel lekker op slapen als je het niet te vaak doet, maar je bent de dag erna wel heel suf dan. Ik denk dat er wel betere middelen zijn daarvoor.

@Zommes, jij had dan ook wel een iets hogere dosis genomen, 60 mg :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."