Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde hele filosofie van het trappensysteem en cocaine

de hele filosofie van het trappensysteem en cocaine

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
DjTrips zei:
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
Klik om te vergroten...

Ik ga voor de lijn coke ! :Pik heb je foto gezien :P :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou voor de zoen gaan
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
DjTrips zei:
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
Klik om te vergroten...

Ik ga voor de lijn coke ! :Pik heb je foto gezien :P :wink:
Klik om te vergroten...

whahaha :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniaal :grin:.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe :sunglasses: :tearsofjoy:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen beginnen meestal niet met cannabis maar met cigaretten of alcohol, dat ze met cannabis zouden beginnen is erin gehamerd door de personen die cannabis zwart maken...

En ik vindt dat de maatschappij niet bepaald tenonder gaat aan de "drug" geld, stel je voor dat men in deze tijd nog met ruilhandel zou werken, dan zouden er volgens mij veel ongelukken gebeuren ivm die handel.

Verklaar je iig nog eens wat duidelijker aub.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Mensen beginnen meestal niet met cannabis maar met cigaretten of alcohol, dat ze met cannabis zouden beginnen is erin gehamerd door de personen die cannabis zwart maken...

En ik vindt dat de maatschappij niet bepaald tenonder gaat aan de "drug" geld, stel je voor dat men in deze tijd nog met ruilhandel zou werken, dan zouden er volgens mij veel ongelukken gebeuren ivm die handel.

Verklaar je iig nog eens wat duidelijker aub.
Klik om te vergroten...

Ik vind wel dat de maatschappij ten onder gaat aan geld, alles wat er in de wereld speelt draait om geld (of geloof:P). Als je het zo bekijkt kunnen we niet om geld heen, iedereen wil er zo veel mogelijk van hebben, een soort verslaving dus.

Mensen hebben er meer aan zich eens te verdiepen in spiritualiteit, het geluk in jezelf zoeken, niet in materie. Geluk in materie is namelijk altijd maar voor korte duur, geluk in jezelf (mits goed bereikt) is voor eeuwig.

just my 2 cents though :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
Psycho_Chrono zei:
DjTrips zei:
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
Klik om te vergroten...

Ik ga voor de lijn coke ! :Pik heb je foto gezien :P :wink:
Klik om te vergroten...

whahaha :)
Klik om te vergroten...

héy man das grof :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."