Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde hele filosofie van het trappensysteem en cocaine

de hele filosofie van het trappensysteem en cocaine

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, ik mijn verhaald hangt idd niet zo goed samen :P maar ik wou gewoon de essentie overbrengen :wave:

zal morgen op school ens denken om duidelijker te maken :tearsofjoy:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
El Retro zei:
Maar is het zo dat je bedoelt dat geld de oorzaak ik is van het kwaad of heb ik het mis?
Klik om te vergroten...

Volgens mij wel, maar dan begrijp ik de essentie nog niet van zijn 'trappensysteem' waar hij het over heeft :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja :). Hij weet er nog veel te weinig over.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat hij bedoeld met zijn 'trappensysteem', dat bijna iedereen met softdrugs zoals cannabis gaat beginnen, en dan langzaam gaat opbouwen naar harddrugs zoals coke

Maar wat hij bedoelt met de rest, dat weet ik nu ook niet hoor.. :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
aan jullie reacties te zien heeft t geeneens nut om te beginnen met lezen en begrijpen :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nope topic is van geen enkel belang :).
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ah wacht ik heb hem!

Hij bedoelt dat mensen met cannabis en eindigen met hardrugs zoals coke, maar de evil overall drugs is geld :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu heb ik hem ook door.. maar euhm.. :confused:

Wat een vreemde tekst zeg. :P
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk dat ik hem door heb :grin:

trappensysteem bestaat omdat mensen niet gelijk coke kunnen snuiven , het is duur en moeilijker te verkrijgen dan een jointje of alcohol en heeft geen goeie naam

of heb ik het ook fout :mrgreen:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja alles komt samen, maar zoals ik al gezegd heb :tongueout: is de tekst niet supergoed maar naast coke eindig je automatisch bij het ergste vanal verslaving aan geld, want die heb je meest vanal nodig, hoe graak je anders aan je coke, zelfe bij wiet-addict, die scharrelt al zijn geld samen om baggies te kopen, eens een zielige alleenstaande wiet-junk gezien op je bus ? echt zielig hoor, die is ook geld addict om maar 1 baggie meer te kunne kope...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
YES ik vatte hem, wat heb ik gewonnen :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
een kusje van djtrips
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
DjTrips zei:
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
Klik om te vergroten...

Ik ga voor de lijn coke ! :Pik heb je foto gezien :P :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou voor de zoen gaan
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho_Chrono zei:
DjTrips zei:
een hele dikke zoen of een hele dikke lijn cocaine :tongueout: kies mar :P
Klik om te vergroten...

Ik ga voor de lijn coke ! :Pik heb je foto gezien :P :wink:
Klik om te vergroten...

whahaha :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geniaal :grin:.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe :sunglasses: :tearsofjoy:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen beginnen meestal niet met cannabis maar met cigaretten of alcohol, dat ze met cannabis zouden beginnen is erin gehamerd door de personen die cannabis zwart maken...

En ik vindt dat de maatschappij niet bepaald tenonder gaat aan de "drug" geld, stel je voor dat men in deze tijd nog met ruilhandel zou werken, dan zouden er volgens mij veel ongelukken gebeuren ivm die handel.

Verklaar je iig nog eens wat duidelijker aub.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
flashkop zei:
Mensen beginnen meestal niet met cannabis maar met cigaretten of alcohol, dat ze met cannabis zouden beginnen is erin gehamerd door de personen die cannabis zwart maken...

En ik vindt dat de maatschappij niet bepaald tenonder gaat aan de "drug" geld, stel je voor dat men in deze tijd nog met ruilhandel zou werken, dan zouden er volgens mij veel ongelukken gebeuren ivm die handel.

Verklaar je iig nog eens wat duidelijker aub.
Klik om te vergroten...

Ik vind wel dat de maatschappij ten onder gaat aan geld, alles wat er in de wereld speelt draait om geld (of geloof:P). Als je het zo bekijkt kunnen we niet om geld heen, iedereen wil er zo veel mogelijk van hebben, een soort verslaving dus.

Mensen hebben er meer aan zich eens te verdiepen in spiritualiteit, het geluk in jezelf zoeken, niet in materie. Geluk in materie is namelijk altijd maar voor korte duur, geluk in jezelf (mits goed bereikt) is voor eeuwig.

just my 2 cents though :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."