Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiets uit je systeem halen...

iets uit je systeem halen...

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
respect als je clean kan blijven...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Overdosis?
Verhuis naar het buitenland, zo ver mogelijk.
Gooi je gsm weg.
Draai een ander nummer.
Geef hem aan bij de politie.

...
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allen,

Bij mij is het probleem dat mijn boodschapper zo'n makkelijk telnummer heeft dat ik het niet uit mn kop krijg en blijf bellen....
Ik heb al van alles geprobeerd: nummer wissen (uit mn tel dan), hem gevraagd niet te komen als ik dan weer es bel...

Heeft iemand een nuttige en bruikbare tip om dit uit mijn systeem te halen...?? (behalve opname in een kliniek dan)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik dat wist...
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je dealer vragen om niet te komen of nummers wissen heeft nog nooit iemand van een verslaving af geholpen..

Ga gewoon iets anders met je leven doen als je er echt van af wil.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
admit it; you're hooked.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt het niet uit je systeem halen. Het is een kwestie van tijd, doorzettingsvermogen en op je bek gaan.
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey,

ik heb zelf jaren geleden hetzelfde gehad ongeveer, ben er net op tijd tussenuit geglipt dat ik niet op straat terecht kwam als ik er zo op terug kijk. Tegenwoordig heb ik geen problemen meer met Cocaïne en het gaat het echt ongeloofwaardig goed.

Tja, een simpel antwoord heb ik niet. Als ik iemand het zie gebruiken op TV bijvoorbeeld dan gaat na al die jaren nog steeds mijn hart sneller kloppen. Dit gebeurt meestal 's avonds en op zo'n avond zorg ik maar dat ik vroeg naar bed ga en vooral niet uit ga. Ook zorg ik dat ik genoeg vitaminen binnen krijg zodat ik niet uit vermoeidheid van vitaminentekort ga gebruiken.

Toen ik was gestopt ben ik me maar gaan concentreren op mijn hobbie, het geld wat ik overhield aan niet gebruiken ging gelijk op aan mijn nieuwe hobbie. Ik gaf eigelijk al mijn geld gelijk uit zodra ik mijn uitkering binnen had zodat ik het niet uit zou geven aan de cocaine. Nu werk ik al een paar jaar en verdien een beetje bij met deze hobbie zelfs. Ik zou zeggen, ga iets opzoeken wat je geweldig vind om te doen en hou jezelf bezig.

Ook is het handig als je iemand hebt die je vertrouwd waar je hier eerlijk over durft te zijn. Ik heb bijvoorbeeld een jaar lang bij mijn ma elke maand mijn uitkering en daarna loon gestort. Ook heb ik aan haar kunnen vertellen als ik op een gegeven koment enorme zin had in cocaine.

Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik niet maar in ben er nog niet helemaal vanaf. Nog steeds heb ik af en toe wel als ik wat geld in mijn achterzak heb de nijging om wat te halen. Maar ik behandel het maar als een gripeje ofzo. Effe een nacht goed slapen en de volgende ochtend is het weg. Als ik eenmaal lig 's avonds dan is het meestal alweer over.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hersentransplantatie.
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hahahaha, ja, dat kan ook helpen
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ IKKE1979: Dank voor je openhartige en nuttige antwoord. Inderdaad heb ik mijn nieuwe hobby (werken) opgepikt, maar toch blijft het kriebelen...
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#12
zelfmoord plegen?.. das het enige waar ik altijd op uitkom, maar dan moet je wel lef hebben... ik niet dus
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
TomTom zei:
zelfmoord plegen?.. das het enige waar ik altijd op uitkom, maar dan moet je wel lef hebben... ik niet dus
Klik om te vergroten...

Wat een domme reply

ontopic: Heb je geen vrienden die je kunnen helpen met het stoppen? Mischien kunnen ze leuke dingen met je doen, om je gedachte enigszins van de sos af te halen. Succes!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
vrijwillige opname in de kliniek:)
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog iemand een serieuze tip??[/b]
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Je kunt het niet uit je systeem halen. Het is een kwestie van tijd, doorzettingsvermogen en op je bek gaan.
Klik om te vergroten...

Er bestaat geen tovermiddeltje hoor... Je zult je toch echt zelf moeten leren beheersen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er voor 200 procent achterstaan. JIJ moet het zelf doen, er bestaan geen hulpmiddeltjes voor zoals nummers wissen enzo. Het is jij, en jij alleen. Als je er echt mee wil stoppen en er voor 200 procent achterstaat lukt dat. Ofwel betrapt worden door je ma en er openhartig over spreken, zoals bij mij gebeurt is. En God, dat heeft me geholpen.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben je gestopt?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clean van 10 maart baby :sunglasses:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amai, ik ben zo fier! : D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."