Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuikpijn/zwaar gevoel na sos gebruik?

Buikpijn/zwaar gevoel na sos gebruik?

9 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen coke snuiven? :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit heb ik wel vaker en een paar vrienden van me hebben er ook last van, eerst nooit, maar de laatste tijd eigenlijk wel. We halen niet altijd bij dezelfde dus daar ligt het niet aan denk ik. Dit is eig echt kut want ik wil erbij nog gewoon lekker zuipen, maar zo is dat dus niet echt aangenaam. Wat kun je ertegen doen/
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dat ook vaak gehad .. een heel vol/zwaar gevoel in m'n maag. weet ook niet echt wat je er aan kan doen, laat dan vaak expres boeren en dan is het voor heel ff over. maar daarna komt het gewoon terug.. heb wel is geprobeerd te kotsen maar dat helpt ook niet ofzo.. ben benieuwt of iemand weet hoe het komt of er een oplossing voor heeft!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komt het niet omdat je keel verdoofd is, en dat je dan onbewust meer gaat slikken. Zo komt er ook meer lucht in je maag en dat veroorzaakt je probleem. Nee?
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
eigk altijd als k coke snuif is dat in combinatie met (een of) meerdere biertjes

waardoor ik meestal inderdaad last krijg van de boeren met kotsneiging op t eind.. wat k hier al vaker zag terugkomen.. en inderdaad n fucked up gevoel in mn buik.. daarom moet k na verloop van tijd ook meestal languit zitten... gewoon rechtop of gebogen zitten trek k dan echt niet meer :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is je coke wel goed? Dit heb ik alleen bij zwaar versneden coke. Als je iet of wat goede coke hebt, mag je zo'n gevoel in je maag niet hebben.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat weet ik niet. heb nog niet zoveel verschillende soorten gehad. Maar het komt misschien ook doordat het in je maag komt ofzo, of doordat het verdoofd inderdaad.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
Is je coke wel goed? Dit heb ik alleen bij zwaar versneden coke. Als je iet of wat goede coke hebt, mag je zo'n gevoel in je maag niet hebben.
Klik om te vergroten...
de coke waar ik het bij had was over het algemeen erg goed..!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat coke verdoofd betekend niet dat het onschadelijk is. Uiteindelijk tast het de wegen die het bewandeld in je lichaam verschrikkelijk aan, zo ook voor je maag.
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou.. 1 ding is zeker, als ik sos opheb ga ik zowieso altijd eerst ff schijten.

Het houd daarna ook meteen op met "zwaar" zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."