01-01-2024, 00:00#5nou nou nou wat een taalgebruik... ik ben lief voor je, en jij gaat een btje zitten schelden
01-01-2024, 00:00#11ja, wie wilt dat niet... maar op de manier waarop jij t aanpakt, zal dat nooit gebeuren
01-01-2024, 00:00#17 Armani7 zei: beter niet gedaan, ik heb er spijt van dat ik het wel gedaan heb Klik om te vergroten... waarom, ebde al terug zin in een nieuwe? da gevoel kennek ^^
01-01-2024, 00:00#20Vr jezelf uitmaken of je het echt wil of niet. Als ik het was, ik zou niet twijfelen !!