Wat ik ervan weet is dat het idd verslavend is, maar niet lichamelijk.
Dus als je verslaafd raakt is het een kwestie van geestkracht en gewoon niet doen. Ik heb het weleens moeilijk gevonden om eraf te blijven en stak dan een joint op, dan verlies ik alle zin erin.
De ervaring is voor iedereen anders, bij mij ligt het aan het tijdstip, de mensen die erbij zijn, en de sos die je in je handen hebt.
Een avond met vrienden waarbij iedereen het doet of tijdens het uitgaan loopt heel anders dan wanneer er bijv. mensen bij zijn die het niet doen, minder prettig is het als mensen het beter maar niet kunnen weten. Dat doe ik niet meer, dan word ik para, al is er geen rede toe.
De top van een snuiffie zit op een half uurtje ongeveer, al heeft het daarna nog zeker effect. Op een gegeven moment is het weg en kan je weer naar de WC
![:wink:]()
of niet. Na zo'n avondje sos meteen gaan slapen lukt bij mij alleen als het goeie zuivere is, dan snuif ik ook minder.
1 tip. Als je wilt gaan slapen ga iig niet blowen, dat houdt je alleen maar (al zei het comfortabel) wakker met denken enzo.
beetje sterke drank, 2 glazen water en je word lachend wakker.
Ik moet wel zeggen dat het voor mij wel een eyeopener is geweest qua omgang met mensen. Ik ben er, ook in nuchtere toestand, minder verlegen door geworden. Maar daarvoor moet je t niet doen.