Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend verslaafd & in de handel

Vriend verslaafd & in de handel

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee daarom als iemand niet verslaafd is kun je zoveel kanten met zo'n iemand op ! op het moment dat iemand verslaafd is zijn dr opeens zo weinig mogelijkheden. ik snapte wel wat je bedoelde met die tip
maar het paste niet helemaal in de context van het onderwerp :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij moet er zelf gewoon helemaal achter staan
S
SheenaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat ligt helemaal aan de persoon zelf. Hij wil het zelf waarschijnlijk wel maar dat is heel moeilijk want je zit in je eigen wereldje waarin je geen problemen hebt en je alles aan denkt te kunnen. Als je dan weer nuchter raakt kan je nogal in paniek raken omdat je ziet hoe n kk zooi je ervan gemaakt hebt en zo ga je uiteindelijk snel weer terug naar de warme wereld van coke. ik vind trouwens ook dat mensen coke-verslaving heel erg onderschatten want bij mij in t dorp bijv zit het er vol mee en er zijn maar heel weinig mensen die er in ze geheel mee kunnen stoppen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je er verslaafd aan bent en of het al tot je doordringt, dit hebben mensen vaak niet en onderschatten dan waar ze in zijn beland
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi gezegd. :wink:
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan allemaal wel!!! :) Mn vriendin dumpte me na 4 jaar. Omdat ik alleen nog maar in de drugs zat. Drugs drugs en nog eens drugs. Terwijl zei al 4 jaar bezig was mij er uit te halen. Ze ging er aan kapot.
Maar het feit dat zij mij verliet maakte mij echt helemaal kapot. Geestelijk en lichamelijk. Heb me laten opnemen. 3 maanden lang. Helemaal clean....spreek nu heel vaak met mn ex vriendinnetje af.... en we hebben het heel leuk samen, misschien wordt het nog wat:)....dus het kan allemaal wel......alleen je moet prioriteiten stellen, en die knop in je hoofd omzetten....omzetten op NEVER and NEVER AGAIN!!!.......als dat niet gebeurd lukt het ook niet..........

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."