Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdosis

dosis

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
beter teveel als te weinig
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:
beter teveel als te weinig
Klik om te vergroten...

Bij mij was het gemiddeld op een avond in het weekend een gram of 6 en doordeweeks 1 of 2 per dag...

Je gaat er dus niet heel snel aan dood blijkt wel...

En het gevoel is super... alleen hou het in toom... als je verslaafd raakt ga je steeds dieper in de Sh*t ... ik kan het weten...

Be carefull... but try everything... :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry voor de newbie vraag, maar ik zie hier niet zon handige info sticky.

Ik heb nog nooit coke gebruikt, maar wil het 1 keer proberen.

Ik heb van iemand wat gehad, volgens mijn weegschaaltje zon 150 mg.
De qualiteit was erg goed zei ie. (hij hoopte ook dat dit beetje me ertoe brengt dat ik in de toekomst bij hem ga kopen)

Is dit een goede hoeveelheid ?
Kunnen jullie me wat vertellen over de dosering van coke ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als eerste keer coke van "goede kwaliteit" is 150 mg wel een dikke streep :). Die voel je zeker wel, je kan het ook verdelen in 2. Je ziet zelf maar wat je er mee doet.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elke dealer zegt dat zijn/haar coke "goede kwaliteit" is, dus daar kun je echt niet op af gaan.

Een halve gram verdeel ik altijd in drieën (ongeveer 166 milligram per lijn dus). Van die 150 mg zou ik dus in 1 lijntje leggen en opsnatsen.

Veel plezier :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is ook niet waar ik bang voor ben.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, doe hem dan lekker in twee, voor elk neusgat een.
Anders voelt het zo gehandicapt. Scheef lopen en zo.
Je hebt er niet voor niks twee! :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Djodjo zei:
Nee, doe hem dan lekker in twee, voor elk neusgat een.
Anders voelt het zo gehandicapt. Scheef lopen en zo.
Je hebt er niet voor niks twee! :wave:
Klik om te vergroten...

Jij weet het, 2 neusgaten FTW :grin:!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan zijn alletwee de kanten zó verdoofd dat er uit beide gaten een dikke bel snot druipt, terwijl je niks door hebt!

Gebruik gewoon één gat :grin:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb zo eens een tijd gehad dat er maar 1 van de 2 neusgaten vrij was. Was wel makkelijk kon/moest ik af en toe eens afwisselen :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was leuk, dus het was vast goed spul.
Maar ik houd het zoals ik van plan was bij 1 keer want het smaakt inderdaad wel heel erg naar meer terwijl ik het effect niet zo leuk vind als mdma / lsd als party drug. :) (en buiten parties om gebruik ik alleen halucinogenen)

Op dour die 0.15 gram netjes in 1 neusgat gestopt. 2 uurtjes op gedanst en een enorme praatkick gehad (maar dat werkte niet zo goed met die Fransen daaro)

nog een uurtje later zat ik al behoorlijk uitgetelt op mijn camping stoeltje. Een beetje jammer dat de down zo snel komt als je maar 1 lijntje hebt. En dan heb ik nog het idee dat het effect iets uitgerekt werd doordat ik nogal een snotneus had en een deel in mijn maag terecht kwam.

Slapen ging vervolgens matig, maar volgende dag nergens last van.

Als ik een hele gram bij had was die vast en zeker ook diezelfde nacht nog opgeweest :)
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gellukig is de kans op een OD met cocaine vrij klein, zolang je niet meer dan een gram probeert binnen te werken kan er weinig foutgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."