#1
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAfloww zei:ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!![]()
en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op...
:Pdealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
Ah, mijn excuses.
:P