Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede dealer

goede dealer

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#1
ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!! :cry:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
floww zei:
ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!! :cry:
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op... :smoke: :P
dealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
:)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat mag hier niet, floww. Lees de forumregels even. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
:mrgreen: Ah, mijn excuses.

Dan moet ik me aansluiten bij Frisko z'n praktijken. :wink: :P
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#5
sorry mensen.
had de regels ff te snel gelezen
zal niet meer doen :cry:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is al goed jongen, is al goed.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
floww zei:
sorry mensen.
had de regels ff te snel gelezen
zal niet meer doen :cry:
Klik om te vergroten...
:beer:

nu zn straf nog bedenken :stoned: :beer: :mrgreen: :P :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
get bent over my knee and put your pants down...
time 4 some ass wipping :grin: :wave: :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
floww zei:
ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!! :cry:
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op... :smoke: :P
dealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
:)
Klik om te vergroten...


Waarom heb je je bericht aangepast, trut. :mrgreen:

@floww: aww niet huilen. :cry:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
:beer: :mrgreen: Bwhahaha
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Frisko zei:
floww zei:
ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!! :cry:
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op... :smoke: :P
dealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
:)
Klik om te vergroten...


Waarom heb je je bericht aangepast, trut. :mrgreen:

@floww: aww niet huilen. :cry:
Klik om te vergroten...
omdat ik da van u toen nog nie gezien had en mij iets te grof vond overkomen :flushed: :P
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Is al goed jongen, is al goed.
Klik om te vergroten...

ik ben een meisje :P

:wink:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom haal je ook steeds 50 euro aan sos bij een dealer die je nog niet kent? Vraag desnoods of je even een sleuteltje mag proberen, gewoon wat onderhandelen uiteindelijk geven ze wel toe.
f
flowwLid
01-01-2024, 00:00
#14
omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
floww zei:
omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
Klik om te vergroten...
goeie sossa voelt ge,daarmee uit...
wel is het zo dat een beginnend gebruiker niet veel heeft aan coke...
tegen de tijd dat je er iets aan hebt is het al to late :wave: :P
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
floww zei:
omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
Klik om te vergroten...
goeie sossa voelt ge,daarmee uit...
wel is het zo dat een beginnend gebruiker niet veel heeft aan coke...
tegen de tijd dat je er iets aan hebt is het al to late
:wave: :P
Klik om te vergroten...

wat is dat nou weer voor onzin?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ken veel mensen die voor de eerste keer eens een (klein) lijntje coke probeerden, en er eigenlijk niets aan vonden. Enkel diegenen tijdens hun 1ste keer ineens een halve gram wegsnoven, vonden hun eerste keer fantastisch.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
bas410 zei:
Frisko zei:
floww zei:
omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
Klik om te vergroten...
goeie sossa voelt ge,daarmee uit...
wel is het zo dat een beginnend gebruiker niet veel heeft aan coke...
tegen de tijd dat je er iets aan hebt is het al to late
:wave: :P
Klik om te vergroten...

wat is dat nou weer voor onzin?
Klik om te vergroten...
wa da voor onzin is???
het is algemeen bekend dat beginnende gebruikers nie veel hebben aan coke...naarmate je vordert in gebruik begin je met het gevoel te kunnen omgaan en dat is net het sneaky eraan... :)
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blok en slot lijkt me :P ?
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#20
floww zei:
omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
Klik om te vergroten...

Dus jij hebt de bouw van een ijsbeer als ik het goed begrijp? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."