#1
ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!![:cry:]()
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!
:P
Ah, mijn excuses.
:P