Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ey, Ik hoorde een tijd terug van halve bekende dat ie was geopereerd enzo. Daarvoor moest hij een vragenlijst invullen en ging ook een paar vragen over drugs. Wat ie wel eens gebruikt had etc. Dit in verband met narcose Nu vraag ik me af, heeft coke snuiven invloed op jenarcose. Zoja, hoelang duurt t weer (na je laatste snuif) voordat je geen risico meer loopt bij je narcose?"
"Hi all, Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond). Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets. - kan dit door de coke komen? - is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus) - Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ? Tnx voor de antwoorden alvast"
"hm oke, is er nu nog wat aan te doen? Of gewoon ff doorbijten en t zal over n paar dagen over zijn. Zal dat ook helpen tegen een 'chronisch' verstopte neus (de week na je coke gebruik) als je je neus spoelt met water?"
"DreamWeaver zei: Als je veel gesnoven hebt is het misschien een goed idee om een klein beetje vaseline te smeren aan de binnenkant. Hierdoor hetstelt het allemaal wat sneller en krijg je geen vieze korstjes ofzo. Klik om te vergroten... Volgens mij is hetgeen wat ik mijn beginpost schrijf niet veel (3 sleutelpuntjes over de gehele avond). Maar oke, ik zal het gewoon natuurlijk laten genezen Overigens, last van korstjes e.d. heb ik helemaal niet."
"zijn er nog mensen met dezelfde klacht / ervaring als deze?"
"Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______//"
"heb er nog steeds last van, alleen wel ietsje minder. Zal dit door de coke komen ? (nu zo'n 1,5 week geleden) Of zit 't gewoon tussen mn oren :P"
"Flitskikker zei: maxor zei: Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______// Klik om te vergroten... Ernstig is het niet, alleen ZEER vervelend. Klik om te vergroten... afgelopen nacht een stuk minder last van gehad. Had wat dampoo in mn neus gesmeert"
"Ik heb ook af en dat mijn tanden gewoon verdoofd zijn. Kan dit ernstig kwaad voor je gebit? (ik heb t dan over mijn voortanden)"
"ging over een weekje bewaren in t enveloppie zelf in mn portomonee. Maar merk zaterdag wel of t nog goed is"