Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor mensen die basen

Voor mensen die basen

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#1
af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komeetman zei:
Miriam zei:
Vanadesse zei:
Miriam zei:
af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
Klik om te vergroten...
als het daar dan ook bij blijft.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk ik gebruik al best lang coca zonder problemen en uitkoken doe ik ook al een tijdje zonder problemen hoor.
Klik om te vergroten...

430 EURO, zonder problemen?
Je zit al te ver, ontkenningsfase is er al!
Probeer te stoppen, nu kan het nog.
Klik om te vergroten...

dat is een keer meetal base iik 1 of 2 gram nu lieten we ons helemaal gaan de hele dag. ik doe het darom nooit overdags
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
heyyy nieuwe junk in de groep heren
:mrgreen: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeetje sinds wanneer gaan we mensen afbreken omdat ze verslaafd zijn? Dit is en blijft een drugsforum..



Btw, blikje of simpel hasjpijpje werkten prima bij mij.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze wordt niet afgebroken zoals jij denkt, hij heeft hoogstends het beste met haar voor. Als ze niet verslaafd raakt aan de crack omdat iemand haar hiervoor heeft gewaarschuwd dan is dat alleen maar goed van diegene.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
Klik om te vergroten...
elke gebruiker zegt in het begin ik doe niet zo vaak coke gebruiken :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
Klik om te vergroten...
r

Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij... :cry:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Ja het is denk wel zo.
Maar laat maar is horen wanneer je weer gebased heb of hoe alles loopt.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon af en toe eventjes een avondje doe ik t ook normaal. Mar nu is t weer maandag dus nu heb ik er geen behoefte aan. Ik moet ook weer voor de klas staan morgen met een fris gezicht.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
Klik om te vergroten...
r

Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij... :cry:
Klik om te vergroten...

ok ik weet niet voor de rest maar heb nu wel zin maar die het niet
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miriam zei:
Adrenochroom zei:
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
Klik om te vergroten...
r

Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij... :cry:
Klik om te vergroten...

ok ik weet niet voor de rest maar heb nu wel zin maar die het niet
Klik om te vergroten...

Hou dat vol, goed zo! Het is nu al moeilijk maar het zal later nog 1000 keer zo moeilijk zijn om te stoppen! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb een van mijn beste vriendinnetjes kapot zien gaan aan crack.... Pas op, voor je 't weet is er geen weg meer terug en raak je in een hele verslavende vicieuze cirkel....!!

btw: en welkom op 't forum :wink: !
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
Klik om te vergroten...

1 dag niet gebruikt noem ik niet echt clean, maar veel succes verder!
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zag je anders wel net in een ander topic zeggen dat je de laatste restjes gaat uitkoken
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Komeetman zei:
Zag je anders wel net in een ander topic zeggen dat je de laatste restjes gaat uitkoken
Klik om te vergroten...

Dat was gister en dat heb ik toch maar niet gedaan. Zo veel behoefte had ik er later niet aan meer.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikben niet verslaafd hoor ik heb altijd nog kunnen stoppen de dag erna maar nu is t gewoon lekker even
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is gevaarlijk lekker die pijp maar o zo leker op zijn tijd.

Maar wat is het lekkrst om meee te roken?

Ik zelf heb alijd mijn kleine metalen pijpje Die rookt het lekkerst en is makkelijk en stevig
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miriam zoals je onder je naam zegt ben jij volgens mij echt heel ver heen... Stop met deze sheit voordat het jou stopt!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Miriam, je bent me er wel eentje hoor .....


Welkom !! Doe het rustig aan .....

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."