Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshooked en genaaid???

hooked en genaaid???

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
babaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben gaan roken door n "vriendin". Ben r niet blij mee,zit niet in t wereldje en bemoei me er[nog niet] mee. Eeen wereld van liegen en bedriegen,en ikmheb t gevoel dat ik nu ook nog belazerd word ook,maar weet t niet zeker!!! heeft iemand wel eens 140 of 120 betaald,hoe goed de kwaliteit ook is[word me dan verteld]. En dan ook nog 8 a 9 strepen ook,is dit echt foute boel of niet,graag reactie dan kan ik hier wat aan doen,bedankt vast.
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben je daar nog niet achter dan? -> http://drugsforum.nl/search.php?search_author=baba


maar idd foute boel ja! voor die prijs heb je met een beetje geluk 3 gran :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Anuspoeder ......

Je word zeker genaait das normaal met coke.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
140 voor 1 gram? Sjees, dan ben je zeker weten genaaid.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tony Montana zei:
140 voor 1 gram? Sjees, dan ben je zeker weten genaaid.
Klik om te vergroten...
idd,voor 60€ meer heb je er 5 van hele goeie kwali :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
baba zei:
ik ben gaan roken door n "vriendin". Ben r niet blij mee,zit niet in t wereldje en bemoei me er[nog niet] mee. Eeen wereld van liegen en bedriegen,en ikmheb t gevoel dat ik nu ook nog belazerd word ook,maar weet t niet zeker!!! heeft iemand wel eens 140 of 120 betaald,hoe goed de kwaliteit ook is[word me dan verteld]. En dan ook nog 8 a 9 strepen ook,is dit echt foute boel of niet,graag reactie dan kan ik hier wat aan doen,bedankt vast.
Klik om te vergroten...

Je bent uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt? Je geeft je vriendin nu min of meer de schuld van jouw cokeprobleem, terwijl jij destijds ook nee had kunnen zeggen... Ik vind het altijd zo zwak als mensen zeggen dat ze door een ander ergens aan verslaafd zijn geraakt!
Je bent misschien toevallig via je vriendin voor het eerst met dat spul in aanraking gekomen, maar ik neem aan dat zij jou vervolgens niet heeft vastgebonden aan een stoel en je onder dwang die drugs heeft gevoerd toch? Je zegt dat je er niet blij mee bent, maar ondertussen koop je het dus nog wel gewoon. Volgens mij ben je ook helemaal niet van plan om op korte termijn een stoppoging te doen. Namelijk, door te schrijven dat je (nog niet) in het wereldje zit, laat je wel doorschemeren dat er dus wel een kans bestaat dat je er toch wel in zal belanden! Je zal je daar ook niet tegen verzetten lijkt wel....
Lekker makkelijk om je problemen op een ander af te schuiven, jij bent nu dus het zielige slachtoffer van je vriendin, het is niet jouw schuld dat je een drugsprobleem hebt en dus hoef je er ook niet voor op te draaien. Kom op zeg, je had ook van te voren wel kunnen bedenken dat drugsgebruik nooit zonder risico's is! Jij hebt er blijkbaar voor gekozen om dat risico toch te nemen, anders was je er niet mee begonnen lijkt me. Aanvaard nu dan ook dat de consequenties van jouw keuze onder jouw eigen verantwoordelijk vallen! Probeer te stoppen, of ga er wat mij betreft lekker mee door, maar ga niet zielig lopen doen hier, want daar kan ik dus echt niet tegen!!
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
baba zei:
ik ben gaan roken door n "vriendin". Ben r niet blij mee,zit niet in t wereldje en bemoei me er[nog niet] mee. Eeen wereld van liegen en bedriegen,en ikmheb t gevoel dat ik nu ook nog belazerd word ook,maar weet t niet zeker!!! heeft iemand wel eens 140 of 120 betaald,hoe goed de kwaliteit ook is[word me dan verteld]. En dan ook nog 8 a 9 strepen ook,is dit echt foute boel of niet,graag reactie dan kan ik hier wat aan doen,bedankt vast.
Klik om te vergroten...

Je bent uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt? Je geeft je vriendin nu min of meer de schuld van jouw cokeprobleem, terwijl jij destijds ook nee had kunnen zeggen... Ik vind het altijd zo zwak als mensen zeggen dat ze door een ander ergens aan verslaafd zijn geraakt!
Je bent misschien toevallig via je vriendin voor het eerst met dat spul in aanraking gekomen, maar ik neem aan dat zij jou vervolgens niet heeft vastgebonden aan een stoel en je onder dwang die drugs heeft gevoerd toch? Je zegt dat je er niet blij mee bent, maar ondertussen koop je het dus nog wel gewoon. Volgens mij ben je ook helemaal niet van plan om op korte termijn een stoppoging te doen. Namelijk, door te schrijven dat je (nog niet) in het wereldje zit, laat je wel doorschemeren dat er dus wel een kans bestaat dat je er toch wel in zal belanden! Je zal je daar ook niet tegen verzetten lijkt wel....
Lekker makkelijk om je problemen op een ander af te schuiven, jij bent nu dus het zielige slachtoffer van je vriendin, het is niet jouw schuld dat je een drugsprobleem hebt en dus hoef je er ook niet voor op te draaien. Kom op zeg, je had ook van te voren wel kunnen bedenken dat drugsgebruik nooit zonder risico's is! Jij hebt er blijkbaar voor gekozen om dat risico toch te nemen, anders was je er niet mee begonnen lijkt me. Aanvaard nu dan ook dat de consequenties van jouw keuze onder jouw eigen verantwoordelijk vallen! Probeer te stoppen, of ga er wat mij betreft lekker mee door, maar ga niet zielig lopen doen hier, want daar kan ik dus echt niet tegen!!
Klik om te vergroten...

:beer:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ agreed :)


140 euro voor 1 gram, ja, dan ben je idd hard genaaid :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
baba zei:
ik ben gaan roken door n "vriendin". Ben r niet blij mee,zit niet in t wereldje en bemoei me er[nog niet] mee. Eeen wereld van liegen en bedriegen,en ikmheb t gevoel dat ik nu ook nog belazerd word ook,maar weet t niet zeker!!! heeft iemand wel eens 140 of 120 betaald,hoe goed de kwaliteit ook is[word me dan verteld]. En dan ook nog 8 a 9 strepen ook,is dit echt foute boel of niet,graag reactie dan kan ik hier wat aan doen,bedankt vast.
Klik om te vergroten...

Je bent uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt? Je geeft je vriendin nu min of meer de schuld van jouw cokeprobleem, terwijl jij destijds ook nee had kunnen zeggen... Ik vind het altijd zo zwak als mensen zeggen dat ze door een ander ergens aan verslaafd zijn geraakt!
Je bent misschien toevallig via je vriendin voor het eerst met dat spul in aanraking gekomen, maar ik neem aan dat zij jou vervolgens niet heeft vastgebonden aan een stoel en je onder dwang die drugs heeft gevoerd toch? Je zegt dat je er niet blij mee bent, maar ondertussen koop je het dus nog wel gewoon. Volgens mij ben je ook helemaal niet van plan om op korte termijn een stoppoging te doen. Namelijk, door te schrijven dat je (nog niet) in het wereldje zit, laat je wel doorschemeren dat er dus wel een kans bestaat dat je er toch wel in zal belanden! Je zal je daar ook niet tegen verzetten lijkt wel....
Lekker makkelijk om je problemen op een ander af te schuiven, jij bent nu dus het zielige slachtoffer van je vriendin, het is niet jouw schuld dat je een drugsprobleem hebt en dus hoef je er ook niet voor op te draaien. Kom op zeg, je had ook van te voren wel kunnen bedenken dat drugsgebruik nooit zonder risico's is! Jij hebt er blijkbaar voor gekozen om dat risico toch te nemen, anders was je er niet mee begonnen lijkt me. Aanvaard nu dan ook dat de consequenties van jouw keuze onder jouw eigen verantwoordelijk vallen! Probeer te stoppen, of ga er wat mij betreft lekker mee door, maar ga niet zielig lopen doen hier, want daar kan ik dus echt niet tegen!!
Klik om te vergroten...

je hebt deels gelijk iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn drugsprolemen ,
meeste mensen weten van te voren niet dat het eerste keer verslavend is, maar vriendin wist het wel omdat ze ook zo begonnen is en ze heeft het toch aangeboden.
een crackjunk bied zijn coke alleen aan een beginner omdat ze weet dat die sukkel over 10 minuten weer een hijsje gaat vragen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is hier wel over het algemeen bekend dat crack zwaar verslavend werkt en dat gebruik erg grote risico's met zich meebrengt....
Verder zou het ook nog om base-coke of plofjes kunnen gaan, dat heeft de topicstarter er niet duidelijk in genoemd. Hoe dan ook, het zijn alle drie vormen van drugs die behoorlijk grote verslavingsrisico's met zich meebrengen. Zodra iemand je er mee in contact brengt en het je aanbiedt, begint je verantwoordelijkheid al door ja of nee te zeggen.
Overigens ken ik mensen die een keer crack hebben gerookt en het ook bij die ene keer in hun leven hebben gelaten. Dat noem ik nou verantwoord drugsgebruik!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."