#1
wat ze crystal noemen is gewoon goeie coke...maar geloof me, niet iedereen die zegt dat hij crystal heeft,heeft daarom goeie coke dus let op. ![:)]()
crystal coke bestaat niet,ze noemen crystal coke gewoon zo omdat goeie coke glanst/blinkt...liamgallagher zei:hoe veel beter is cristal coke, dan "gewone"?
en wat is 't verschil precies?
liamgallagher zei:mmm ke dnakje... wat een teringzooi eigenlijk dat iedereen altijd zo armoeiig moet doen en get vdomme altijd versnijde met andere teringbende
liamgallagher zei:want ik hoor af en toe wel van "crystal"
liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..

BelgonX zei:liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..
Nee je maten zijn helemaal niet zo ! METH? BEN JE GEK ?! geef hem maar wat "crystal" coke...![]()

033Amnesia zei:BelgonX zei:liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..
Nee je maten zijn helemaal niet zo ! METH? BEN JE GEK ?! geef hem maar wat "crystal" coke...![]()
hmm shotje heroine.. hijsje van de crack?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."