Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel is normaal???

hoeveel is normaal???

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
belgiancokemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo, ik ben eerder toevallig beginnen snuiven en heb dus geen enkel idee wat 'normaal' is. Ik voel wel dat ik steeds meer gebruik: donderdag koop ik 6 gram, maandag alles op.

Wat is de benchmark?

BCM
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan hier niet echt een duidelijk antwoord opgeven. Ik gebruik niet elke week.
Ik heb mijn antwoord gebaseerd op wat ik gebruik als ik een avond cocaine gebruik. Ik heb 0.5 tot 1.0 gram gestemd, soms is dat iets meer, soms iets minder.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gestemd 0,5 tot 1 gram. Op een avond/'nacht dan welteverstaan.
Natuurlijk ook afhankelijk van de kwaliteit, bij echt top spul niet verder dan 0,5 gram.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
om een avondje lekker te nakke heb je toch wel 2-3gr nodig top spul iets meer dan een gram
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
normaal= 0 gram
lekker= 1 gram per nacht
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
normaal= 0 gram
Klik om te vergroten...

:grin:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
1gr per nacht en dat dan 365 nachten achter elkaar... nou, dan ben je goed verkankerd als je een jaar verder bent. Denk niet dat je dan nog een fijn leven hebt. Als je dan nog leeft....

Als je het niet elke dag doet en alleen in het weekend dan is denk ik een gram per persoon genoeg.
Maar er zijn altijd mensen die meer gebruiken. De hoeveelheid is per persoon verschillend lijkt mij.
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wekelijks cocaine gebruiken lijkt me sowieso niet echt normaal.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Met een half grammetje heb ik de nacht van mijn leven! :grin:
Ik doe het misschien 2 maal per jaar ofzo. Zéker niet met regelmaat.
Daarvoor zijn er iets te veel 'fucktup-topics' in dit cocaïneforum..
Dus, hoe minder, hoe beter me dunkt.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tony Montana zei:
1gr per nacht en dat dan 365 nachten achter elkaar... nou, dan ben je goed verkankerd als je een jaar verder bent. Denk niet dat je dan nog een fijn leven hebt. Als je dan nog leeft....
Klik om te vergroten...

Wat je zegt staat als een paal boven water. Ben vergeten erbij te zetten 1gr per 2 weken. Verslavingsartsen adviseren niet vaker dan 1x per maand te nakken. :wink:

Kon ik maar zo gecontroleerd ermee omgaan.. Die bloody f*cking honger naar meer zodra de eerste cocamoleculen zich in je neusslijmvlies nestelen.. :angry:
Sta nu 4 weken droog dus misschien moet ik dit zeroniveau maar handhaven :confused:
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb aan één klein lijntje al meer dan genoeg om lekker helemaal los te gaan....
Wil het ook graag zo houden.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 tot 2 gram soms meer
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 a 2 gram om te roken vind ik zelf.
K
KingSchecterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vrouwtje en ik lusten zo af en toe ook wel een lekkere dosis hemelpoeier...
Als we op stap zijn denk ik voor haar .4 en voor mij.6 en dan als we thuiskomen ware het een slaapmutsje samen nog een halfje. dus...anderhalf voor een avondje feest is wel genoeg!

Blijven we thuis dan ist een ander verhaal...de beleving is zo anders, de mate van aandacht voor elkaar is vele malen hoger dan als ik al me vato's weer tref aan de bar...Thuis doen we er stiekem wat schijfjes bij...denk zo 5 schijfjes en 1 ''gremke'' voor ons samen...

Nog twee weekjes en zij is jarig...guess what!
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik niet elke week cocaine,
maar als ik gebruik is het normaal 0.5-1gram op een weekendje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."