Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik post dit bericht omdat ik graag wat meer wil weten. Ik gebruik ongv een half jaar of ietsje langer cocaine. Ik kan zonder dat iemand het merkt iedere x coke pikken. het veroorzaakt voor mij alleen maar problemen en toch kan ik het niet laten. ik heb altijd een hekel gehad aan gebruikers en nooit ingezien hoe iemand zo dom kon zijn om die rotzooi te gebruiken, toch ben ik zelf erger dan de meeste die ik altijd zo haatte. Ik beloof iedere x ermee te stoppen, en ik ben dan ook heel overtuigd van mezelf, totdat ik opeens het duiveltje weer in mn hoofd krygt die me zegt kom nog een keertje. ik weet dat het slecht is ongezond is en dat ik hierdoor alles zal verliezen, waarom ben ik niet sterk genoeg om gewoon nee te zeggen. ik voel me een slappeling en weet dat alleen ikzelf dit probleem kan oplossen. maar omdat ik het altijd stiekem kan doen is dit extra moeilijk. ikhoef het niet te kopen of iets dergelijks misschien zou ik het anders wel nooit doen, want die 25 euro voor dat beetje rotzooi is het me niet waard. is het me dan wel waard alles te verliezen wat ik liefheb? NEE! ik vind het triest dat ik moet zeggen dat ik niet sterk genoeg ben om ervan af te blijven. ik zal hulp moeten krijgen, misschien door middel van testen zodat ik wel gedwongen word om ervan af te blijven. ik heb veel goed te maken bij de mensen om me heen, maar ik kan het niet alleen. is er iemand die dit ervaren heeft, en weet hoe ik kan stoppen misschien moet ik met iemand praten, de rede waarom ik het doe is mijzelf niet eens duidelijk. ik zou graag wat van jullie horen, alle hulp is welkom. groetjes"
"dankje voor je reactiee, ik vind echt dat je een goed verhaal hebt geschreven hier. wat er allemaal instaat herken ik 100 procent. voor my is het extra lastig omdat ik er stiekem iedere dag aan kan komen. zou ik misschien met iemand moeten praten? ik heb niet veel vertouwen in die instanties als ik eerlijk moet zijn... ik wil gewoon zo graag stoppen en tocccccccccccch ervaar ik precies wat je zegt. uit het niks haal ik het weer in myn hoofd en verlies ik alle kracht die ik de hele dag had... er zijn mensen die hier vanaf weten maar die weten eccccccccht by lange niet alles... ik hoop egt dat je me een beetje kunt helpen, als ik niet in deze omgeving zat zou het veel makkelijker zijn maar ik kan hier niet weg want het is mijn thuis.. ik wil graag leren hoe ik moet omgaan met die drang, ik zal een heeele sterke wil moeten krijgen en ik hoop dat me dat gaat lukken. bv die drang is maar tijdelijk? dat wist ik niet...dus als ik het in mn kop krijg kan ik gewoon wachten en dan gaat het weg? pfff ik word echt gek ik ben zoon vrolijk mens altijd aardig tegen iedereen, maar toch voel ik me zo alleen terwijl ik zoveel mensen heb in mijn omgeving waar ik van houd. er schuilt gewoon een geheim in mij en dat maakt me kapot ik wil er egt graag vanaf liever vandaag dan morgen.... ik ben blij dat jij het probleem ziet en niet gewoon zeggt jehmeh je kunt tog gewoon stoppen, gewoon niet meer aanraken die shit. maar zo makkelijk is het niet..."