DrippTone zei:
Ik ben nu ongeveer 9 maanden dr vanaf, als je echt wil kun je makkelijk stoppen. Gewoon kwestie van het nummer van je dealer verwijderen, vrienden waarmee je gebruikt niet meer zien en goed afspreken met jezelf dat je het nooit meer doet. Het is moeilijk, en dat zal het altijd blijven. Maar het is niet moeilijker dan het wel blijven gebruiken terwijl je er eigenlijk mee wil kappen. Je ben dr nou eenmaal mee begonnen en nu ben je fucked, je eigen schuld. Maar je kunt altijd jezelf beteren en elke dag dat je niet snuift moet je zien als een overwinning. Ik heb het langzaam afgebouwd voordat ik er volledig mee stopte.
oke ja mijn vrienden spreek ik al voleddig niet meer
de dealers zijn nummers heb ik ook al niet meer
ik werk van smorgens tot avonds laat dus daar licht het ook niet aan.
tis net net als ik savonds onverwachts weg ga dan gebeurd het .
en als ik dan cociane ga halen wordt ik nog al geil ahaha
en dan ga ik na de hoeren en dat kost me telkens 300 euro of meer dat kapt er in .
ik vewacht dat ik ook een sex verslaving heb ... heb in middels ook al hulp gezocht.
maar de meeste hulp heb je van een ex veslavden toch ?
hoe zou jij zo iets dan aan pakken ik spreek men vrienden al niet meer dus als ik weg ga weet ik nooit waar ik heen gaan en dan gebeurd het meestal.
ben nu zo.n 4 tal jaar verslaafd ik gebruikte meestal in het weekend max 1 tot max 2.5
maar de laatste weken begon ik ook al door de week te gebruiken . dan loopt het miss.
heb veel geld op gemaakt dus zit finaceel toot aan de grond en heb noten benen een klein winkeltje .
de laatste 1.5 week heb ik niet meer gesnoven want zit er echt door heen en wil stoppen .
ik hoor graag een reactie van u greetz