#1
Als ik vrijdagavond wil gaan stofzuigen, dan beginnen de kriebels al...
Maar dat is niet meer dan normaal toch voor de fijnproevers onder ons?
Maar dat is niet meer dan normaal toch voor de fijnproevers onder ons?
kan mezelf hier ook wel een beetje in terug vinden...yeti zei:Zelf dacht ik 2 jaar lang zo'n 20 x per uur aan cocaine, dus zo rond de 250 X per dag. Wat er tijdens mijn slaap gebeurde tel ik hierbij niet mee: ik droomde de hele nacht dat ik aan het snuiven was. En elke keer dat de gedachte aan sos in me opkwam had ik er vreselijke trek in... en dan toch soms een maand lang niet aan de verleiding toegeven... dat was best wel slopend. Wakker worden en dan onmiddelijk weer aan coca denken is ook niet zo'n prettig begin van de nieuwe dag.
Nu denk ik gemiddeld maar 10 a 20 x per dag eraan en dat ervaar ik als vrij probleemloos. Meestal gaan die gedachten niet met trek in het gevaarlijk lekkere goedje gepaard.
Soms mis ik de cravings zelfsIk weet hoe ik ze op kan roepen en dat gegeven heeft ze stukken minder intimiderend gemaakt. Nee zeggen is echter makkelijk als het er niet is, maar zodra het voor mijn neus ligt gaat de beer los. Dan denk ik niet aan cocaine maar maak ik het met een brute gulzigheid op tot de laatste crystal.

plantenbak zei:bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"
of die sos palen bij de metro :')
heb nooit veel gebruikt maar denk er wel veel aan.

plantenbak zei:denk zo'n 6x per dag... misschien meer.
bij zinnen als " ja ik'ook man " hoor ik ook altijd " ja coke man"
of die sos palen bij de metro :')
heb nooit veel gebruikt maar denk er wel veel aan.
jimi zei:haha, ik ook.
en je hebt dat programma, sos sonja
het eerste wat ik dacht was haaaaaa nu weten we wat je echte geheim is om dun te zijn
sosososossssssss
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."