Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand?

Iemand?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze is er al weer bovenop... Lesje geleerd :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt inderdaad op pep
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren heeft een goede vriendin een snuif aangenomen in de veronderstelling dat het coke was (is ook gezegt door degene) Nu ligt ze al een dag ziek op bed met alle verschijnselen van een MCPP pil, koud/warm, rillerig, spierpijn en tot nu toe nog niet geslapen. Weet iemand wat voor substantie dit geweest is? Slechte pillen waren al bekent maar dit? Iemand ervaring?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
reetketelsteen zei:
Gisteren heeft een goede vriendin een snuif aangenomen in de veronderstelling dat het coke was (is ook gezegt door degene) Nu ligt ze al een dag ziek op bed met alle verschijnselen van een MCPP pil, koud/warm, rillerig, spierpijn en tot nu toe nog niet geslapen. Weet iemand wat voor substantie dit geweest is? Slechte pillen waren al bekent maar dit? Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

hoor ik daar pep?
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pep heeft ze wel vaker op, dat zou ze wel herkennen. Nee, het was echt het MCPP gevoel. Ze is ondertussen weer aan de beterende hand maar na het niet meer aannemen van vreemde pilletjes nu dus ook geen gratis lijntjes meer :mrgreen: Meerdere mensen hebben het genomen en die hebben het probleem dus ook gehad hoor ik nu....
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals wijze moeders zouden zeggen: neem geen rotzooi van andere aan en hou je hand boven je glas
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#7
fout gevallen coke, of combi pep en coke? goed in gaten houden, dat ze niet alleen is... beterschap voor haar :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou me uberhaupt vragen stellen bij mensen die aan meerdere mensen gratis lijntjes coke uitdelen. Gratis coke.. Haha. Ik geef zelf zat drugs weg, meestal wel vage kennissen, maar aan onbekenden coke uitdelen is zowiezo belachelijk. Vond ze het zelf niet vreemd dan? :tearsofjoy:

Of ja, het is natuurlijk wel een vrouw, die krijgen om een of andere onduidelijke reden vaker gratis drugs.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Of ja, het is natuurlijk wel een vrouw, die krijgen om een of andere onduidelijke reden vaker gratis drugs.
Klik om te vergroten...

Je kan je afvragen wat onder gratis verstaan wordt natuurlijk :-P
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha... Nee, ze heeft er niets voor hoeven doen. Ze krijgt af en toe iets aangeboden door collega's. Vraag me niet waarom die dat doen :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
reetketelsteen zei:
Haha... Nee, ze heeft er niets voor hoeven doen. Ze krijgt af en toe iets aangeboden door collega's. Vraag me niet waarom die dat doen :)
Klik om te vergroten...
dan zullen we dat maar niet doen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom doen ze dat dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
En wat hebben we hiervan geleerd?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
reetketelsteen zei:
Vraag me niet waarom die dat doen :)
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik :)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
is er geen opzet in het spel.??
misschien een beetje ver gezocht hoor..dat een collega een misplaatst geintje uit wil halen ofzo..of een wraakactie...
maar is je vriendin al weer de oude trouwens??
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#16
werkt ze toevallig bij een bank :wink:
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, het begint met een P en eindigt op rostituee :grin: maar dan alleen in Gangbang verbandt haha.

En nee, er was geen opzet in het spel. De vriendin van degene die het gegeven had is ook een dag ziek geweest. En zoals gezegt; ze is al weer de oude.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Testen!! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van pep voel je je goed, niet slecht. Is ze wel ziek?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
klinkt eerder als een flinke berg caffeine. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."