#1
En heeft er al iemand een trip-reportje van gemaakt?
+1 , wil zelf ook wel proberen, maar heb liever eerst een reportjethrillseeker zei:En heeft er al iemand een trip-reportje van gemaakt?
Ok man, bedankt voor je bijdrage. Ik zal de echte ana je geven, ben van het weekend in de buurt.kangaroe zei:geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."