Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNep coke (charge +)

Nep coke (charge +)

26 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
En heeft er al iemand een trip-reportje van gemaakt?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
thrillseeker zei:
En heeft er al iemand een trip-reportje van gemaakt?
Klik om te vergroten...
+1 , wil zelf ook wel proberen, maar heb liever eerst een reportje
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een halve gr geprobeerd. Best interessant. In vergelijking met mephedrone; Een meer speedy high, zin om dingen te doen of eindelijk af te maken. In het begin weining te zien aan mn ogen, nuchtere uitsraling. Aan het eind van de halve gram wel een stonede blik/duidelijk dat ik iets op had. Het is wel prijzig, niet in vergelijking met coke maar het lijkt ook niet echt op coke vind ik. Althans niet op de coke die ik een keer geprobeerd heb, hele goeie. De verseneden meuk kan het maar zo op lijken, alleen vind ik charge dan beter, minder para gevoel.
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#4
kangaroe zei:
geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan.
Klik om te vergroten...
Ok man, bedankt voor je bijdrage. Ik zal de echte ana je geven, ben van het weekend in de buurt.
:stoned:
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#5
altijd het echte spul.
p
postureLid
01-01-2024, 00:00
#6
Charge + is 4-fluoromethcathinone (4-FMC of Flephedrone
Het is gelijkaardig aan Mephedrone (dat inmiddels al illegaal is) maar niet zo sterk.
Het is meer een oppepper en minder euforisch, maar voor legaal spul toch erg goed!
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#7
geef mij maar de echte, is er al genoeg chemisch en ander nep spul op de markt. Ik begin er niet aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."