Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuitzonderlijke ideeen en nieuwe inzichten

uitzonderlijke ideeen en nieuwe inzichten

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk wel dat onder invloed van cocaïne (in niet al te hoge dosissen) je wel zeker scherper laat denken, en dat je makkelijker een goede woordkeuze hebt gevonden om je ideeën of gevoelens te uiten. Maar hoe meer je neemt hoe vager je op den duur ook word. En cocaine laat je sowieso over dingen praten die je normaal liever vermijd. Dat heeft niks met verlegenheid of onzekerheid te maken maar dat komt door de coke.
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij tijd en wijle gebruik ik, wat meestal knallende ruzie oplevert.
deze ruzie weet ik meestal te beslechten met verbluffende romantische woorden of andere betuigingen van liefde.
enerzijds word ik door de ruzie terecht gewezen als een onverantwoordelijk snuivende malloot, maar anderzijds komen er serieuze woorden van oprechte liefde, die anders - door dagelijkse beslommeringen - onder een laag stof liggen en niet 123 in mij op komen.

hoe om te gaan met het verwijt "dat je met coke de mooiste dingen zegt" en daar in het dagelijks leven niets van laat blijken.

in't kort: wie raakt er nog meer romantisch op dreef of bijzonder geinspireerd.

zoals nu :smoke:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onzeker? Kun je gevoel alleen onder invloed uiten? Of is het meer dat de gevoelens die je uit niet oprecht zijn?

"Dagelijkse beslommeringen" is het allerslechtste excuus ooit om geen gevoelens van liefde te uiten.

Dus waar het hier om draait; Wie heeft er gelijk? Eerlijk zeggen!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan probeer het eens zonder de coke te zeggen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik laat me niet zo meeslepen in die verraderlijke gevoelens op de coke.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Ik laat me niet zo meeslepen in die verraderlijke gevoelens op de coke.
Klik om te vergroten...
jij zuipt liever!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik doe mijn best zei:
Oom Klaas zei:
Ik laat me niet zo meeslepen in die verraderlijke gevoelens op de coke.
Klik om te vergroten...
jij zuipt liever!!
Klik om te vergroten...

Ik combineer het liever, maar wat heeft dat hiermee te maken?
't Slaat natuurlijk weer op een kletterkut.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik genoeg heb gesnoven dan maak ik vooral vaak goede beloften (ik ga morgen mijn kamer opruimen, echt waar) maar maak ze nooit waar haha. Voor de rest heb ik altijd hele goede verhalen en praat ik over van alles positief dan , maar kom dan ook niet uit mn woorden en vergeet vaak waar ik het over had.
Dus aan mij heb je niks.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, ik denk altijd "ik ga dit doen.. en dat.." Lekker plannen maken die je toch nooit ten uitvoer gaat brengen :grin: Heb ik met speed trouwens net zo goed.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Haha, ik denk altijd "ik ga dit doen.. en dat.." Lekker plannen maken die je toch nooit ten uitvoer gaat brengen :grin: Heb ik met speed trouwens net zo goed.
Klik om te vergroten...

Dat ja, zo dat heb ik echt erg. En het vooral niet doen daarna :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt niet de kans eerder de drang of tik dat je zoiets gaat doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Haha, ik denk altijd "ik ga dit doen.. en dat.." Lekker plannen maken die je toch nooit ten uitvoer gaat brengen :grin: Heb ik met speed trouwens net zo goed.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat met LSD, ik krijg echt niks voor elkaar. Heb al eens 3 uur gedaan over een kop thee te zetten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Haha, ik denk altijd "ik ga dit doen.. en dat.." Lekker plannen maken die je toch nooit ten uitvoer gaat brengen :grin: Heb ik met speed trouwens net zo goed.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat met LSD, ik krijg echt niks voor elkaar. Heb al eens 3 uur gedaan over een kop thee te zetten.
Klik om te vergroten...

Haha, dat heb ik na een tijd met speed altijd, maar ik bedoelde gewoon, in je hoofd. Dat je denkt van, "ja dat zou wel chill zijn, denk dat ik dat ga doen" en eens de coke uitgewerkt is helemaal geen zin meer in natuurlijk :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Haha, ik denk altijd "ik ga dit doen.. en dat.." Lekker plannen maken die je toch nooit ten uitvoer gaat brengen :grin: Heb ik met speed trouwens net zo goed.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat met LSD, ik krijg echt niks voor elkaar. Heb al eens 3 uur gedaan over een kop thee te zetten.
Klik om te vergroten...

Haha, dat heb ik na een tijd met speed altijd, maar ik bedoelde gewoon, in je hoofd. Dat je denkt van, "ja dat zou wel chill zijn, denk dat ik dat ga doen" en eens de coke uitgewerkt is helemaal geen zin meer in natuurlijk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ah, dat herken ik ook wel. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dat is wel jammer. Van cocaïne ga je shit verwaarlozen imo. Van speed niet. Of ja, dat werkt zo lang dat je toch nog de kans hebt om íets te doen en niet gewoon voor je uit zitten staren. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."