Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblow, verhitten!

blow, verhitten!

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#1
oh ja want jij runt alle routes natuurlijk...

oke even OT iemand nog ervaring of ik iets van mn eigen test kan concluderen ?

:beer:
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#2
goededag DF gebruikers, zonder me ooit te hebben laten registreren loop ik eigenlijk al een aardig tijdje mee op dit forum, altijd met veel plezier topics gelezen, nooit voelde ik me gebrand om hier zelf wat aan bij te dragen, tot vandaag dus :mrgreen:

natuurlijk wel met een vraag die ik graag beantwoord wil hebben, even vooropgestelt, het is voor mij onmogelijk mijn drugs te laten testen in een testcentra, aangezien ik woonachtig ben op het mooie aruba :)

zelf gebruik ik al enkele jaren, recreatief gelukkig! goede baan, mooi huisje en vrouwtje op de bank! alles gaat goed dus, maar toch wil ik nou een keer de puurheid achterhalen van mij cocaine hier, ben dus aan de slag gegaan op de 'blow' manier, iedereen gent de film denk ik wel ? waarbij de coke verwarmt word en hoe hoger de verbrandingstemperatuur des te beter de cocaine, ik heb dit zelf dus ook gedaan, apparatuur was geijkt dus allemaal dik in orde, ik kwam op een verbrandingstemperatuur terecht van 149,2 graden. helaas niet het mooie 187 uit de film helaas, maargoed, verbranding was ook netjes geen zwarte stukjes oid.

nu is de vraag, kan ik hier nu mee stellen dat deze cocaine van aardige kwaliteit is of heb ik daar meer voor nodig, ben zelf altijd dik tevreden geweest, ben vooral benieuwd of er hier ook mensen zijn die het uitgeprobeerd hebben, of weten of het betrouwebaar is!

bedankt alvast!
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat komt eigenlijk doordat Aruba een doorgeefluik is. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Testcentrumpje? Nee?
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat opsturen naar mijn oude vrienden in Nederland mij niet een goed plan lijkt hierweg :beer:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De kwaliteit op Aruba is volgens mij altijd fantastisch.
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is iets wat ik wel vaker hoor, woooow aruba ja daar heb je super kwaliteit voor een super prijsje, waarheid is anders, en gelukkig maar! als je hier als toerist komt en je bent opzoek naar wat coke of wiet, zul je een fantastiche avond hebben, maar je word nog steeds net zo in het pak gestoken als in nederland...

als je hier een tijdje woont, is dat gelukkig wel anders en lieg ik niet als ik zeg dat het spul hier over het algemeen gewoon veel beter is als in nederland, maargoed wie ben ik...

maargoed, iemand info over wat ik me nou aan moet trekken van zo een testje die ik dan gedaan heb? en of het wat betekent!

thnx!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
georgej zei:
goede baan, mooi huisje en vrouwtje op de bank! alles gaat goed dus
Klik om te vergroten...
Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik hier stiekem wel een beetje om moest lachen.
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
georgej zei:
goede baan, mooi huisje en vrouwtje op de bank! alles gaat goed dus
Klik om te vergroten...
Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik hier stiekem wel een beetje om moest lachen.
Klik om te vergroten...

ohja mn gezondheid natuurlijk, maar ook prima imo. haha maargoed wat was er verder zo grappig aan ? :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
georgej zei:
haha maargoed wat was er verdr zo grappig aan ? :stoned:
Klik om te vergroten...
Oh niets.

En de auto voor de deur
Heeft een afzichtelijke kleur
Want zo kan iedereen goed zien
Dat ik heel veel geld verdien
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#11
oh helaas zit ik onder de balkenendenorm, dus zal dat erg meevallen... wat betreft die auto, nee helaas die is er momenteel niet, was er wel geweest, als mijn vrouw het woord handrem eens wat beter begreep, want hij ligt nu nog op de bodem bij manchebo beach. dat terzijde, jammer dat er gelijk zo over geld gesproken word, volgens mij heb ik het topic daarom niet geopend, maargoed. :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gebeurt wel vaker dat mensen in één van hun eerste berichten posten dat het ze financieël en sociaal wel 'voor elkaar hebben' (tevreden zijn dus). Als je dit doet moet er natuurlijk altijd iemand weer wat te mauwen hebben.

Doe je dit échter niet en begin je over regelmatig cokegebruik dan zal het dezelfde zijn die begint te insinueren dat je een verrotte cokejunk bent.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wow, nee. Ik moet toch niet serieus gaan uitleggen dat ik bedoelde dat geld niet gelukkig maakt?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat deed je toch al met je vorige post?
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
Doe je dit échter niet en begin je over regelmatig cokegebruik dan zal het dezelfde zijn die begint te insinueren dat je een verrotte cokejunk bent.
Klik om te vergroten...

en dat wou ik dus voorkomen, dat gepoes over junkzijn, ahgoed dan maar zeiken over geld :rolleyes:

maargoed, iemand nog iets OT of... :beer:
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb zo een beetje elk topic in het cokeforum gelezen, en toch zie ik vaak weer mensen, met de vraag ja hoe zie ik dat het goed is zonder naar het testcentrum te gaan etc, daarom lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ik de enige ben die deze methode heeft uitgeprobeerd... ben vooral benieuwd naar de waarde die ik kan hechten aan het feit dat het een relatief gezien, hoge verbrandingstemperatuur heeft, ten opzichte van hoe ze het in de film noemen ''cutting agents'' coke die een verbrandingstempratuur heeft van 100 graden, waar die van mij dus duidelijk boven zit, maargoed, het blijft een film, ben dus benieuwd naar het waarheidsgehalte van de test,

ik ben benieuwd! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hotboxen heet dat toch?

Heb je wel zo'n smeltpuntbepaler dan? Volgens mij is dat een speciaal toestel dat best wel wat kost en is het ook niet heel erg nauwkeurig of zelfs nutteloos afhankelijk van de versnijdingsmiddelen. Beetje zoals uitkoken. Het kan een goede indicatie geven maar je kan je % toch niet aan de hand daarvan bepalen..? Anyway, heb het even opgezocht voor je en zuivere Cocaïne HCl smelt tussen 192-197°. Lidocaïne (base, wat heb je daar nou aan?) op 66-67° en manitol op 165-165° en Levamisol op 230°. Maar er zijn dus nog een hoop versnijdingsmiddelen waar je het smeltpunt van moet weten en daar vind ik niks over terug, dit komt uit een boek, zie google. Overigens lijken die tests enkel betrouwbaar te zijn als je ook je coke laat smelten voor de versnijdingsmiddelen die smelten boven de 200 graden (en dat zijn er best een hoop..), kijkt naar hoe het smelt, wat er over blijft, hoe het ruikt etc of gaat zuiveren en dan gaat testen. Een hoop werk met andere woorden.

Maar zo kun je best lang bezig zijn lijkt me. Op zich wel interessant maar ik zou toch inlezen hoe dit precies in zijn werk gaat, want het is zo te zien wel wat moeilijker dan gewoon dan coke verhitten tot op een bepaalde temperatuur en dan je % weten. :tearsofjoy:

Overigens gaat het over het smeltpunt en niet het verbrandingspunt, ook al ligt dat bij HCl heel dicht bij elkaar. Ik neem aan dat je smeltpunt bedoelt als er geen zwarte brokjes overbleven ofzo, maar goed. Als het smeltpunt van je coke nu onder de 190 ° zit dan ga ik er van uit dat het versneden is met zooi die een lager smeltpunt heeft. Zou je in principe toch je coke kunnen zuiveren met een oplosmiddel (aceton bijvoorbeeld), aceton indampen en smeltpunt bepalen van het residu en dan kijken in de lijst met versnijdingsmiddelen, en de overgebleven gezuiverde coke telkens opnieuw wegen voor je hem weer verhit. Zo kun je ondertussen kijken wat er precies in zit en heb je een indicatie van het %, al is zuiveren met een oplosmiddel ook niet volledig betrouwbaar. Uitkoken ook niet, en dat hotboxgedoe lijkt me best ingewikkeld. Maarja, je wetet ni eh :grin: Als je maar genoeg gaat smelten, wegen en zuiveren zul je uiteindelijk wel aan IETS betrouwbaars komen. Ik heb nog nooit zo'n hotbox gebruikt (waarom zou ik ook?), misschien dat iemand die dat wel gedaan heeft kan zeggen of er misschien wat te zeggen valt over het % als je smeltpunt 150 graden is. Daar ben ik niet wiskundig genoeg voor :tearsofjoy:
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#18
klopt, die dingen zijn voor particulier gebruik al snel zo een 850 dollar, maar mijn vrouw werkt als labchemicus dus hebben we hier thuis het een en ander staan, waar ik verder nooit naar omkeek, tot nu dan dus :grin:

wat idd best vervelend is dat ik niet weet wat er verder eventueel door zou kunnen zitten dus daar het smeltpunt ook niet van weet, wel weet ik inmiddels dat de vorige test volgens mijn vrouw niet zuiver geweest kan zijn, dit ivm het niet steriele underglass van dat apparaat, als mijn vrouw tussen de middag thuiskomt zo zou ze een paar van die dingen meenemen, dus ik ben benieuwd wat voor resultaat het dit keer zal opleveren, ook ben ik de vorige keer zo stom geweest de test buiten uit te voeren, bleek tussen de 20 en 23 graden te moeten, ach ik weet dan weer niks van chemie :rolleyes: hoop eind deze middag, of avond bij jullie goede resultaten te hebben!

http://www.keison.co.uk/products/stuart/smp10.jpg dit is het betrefende toestel

:stoned:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolang je niet weet waar het mee versneden is, is het altijd nog gokken.
g
georgejLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is zo, maar ik hoop dat nu ik de test straks onder de juiste omstandigheden uitvoer, en onder de juiste temperatuur, het smeltpunt hoger uit zal vallen, dit is denk ik een logisch gevolg, aangezien de vorige test bij ongeveer 34 graden is uitgevoerd en dat dus de test naar beneden zal beinvloeden, dit ivm de voorverwarming van het apparaat en de cocaine zelf,

ook kan ik het mis hebben en juist lager uitvallen, in het beste geval dus hoger, dan kan ik al een aantal versnijdingsmiddelen afstrepen, :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."