Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oh ja want jij runt alle routes natuurlijk... oke even OT iemand nog ervaring of ik iets van mn eigen test kan concluderen ?"
"goededag DF gebruikers, zonder me ooit te hebben laten registreren loop ik eigenlijk al een aardig tijdje mee op dit forum, altijd met veel plezier topics gelezen, nooit voelde ik me gebrand om hier zelf wat aan bij te dragen, tot vandaag dus natuurlijk wel met een vraag die ik graag beantwoord wil hebben, even vooropgestelt, het is voor mij onmogelijk mijn drugs te laten testen in een testcentra, aangezien ik woonachtig ben op het mooie aruba zelf gebruik ik al enkele jaren, recreatief gelukkig! goede baan, mooi huisje en vrouwtje op de bank! alles gaat goed dus, maar toch wil ik nou een keer de puurheid achterhalen van mij cocaine hier, ben dus aan de slag gegaan op de 'blow' manier, iedereen gent de film denk ik wel ? waarbij de coke verwarmt word en hoe hoger de verbrandingstemperatuur des te beter de cocaine, ik heb dit zelf dus ook gedaan, apparatuur was geijkt dus allemaal dik in orde, ik kwam op een verbrandingstemperatuur terecht van 149,2 graden. helaas niet het mooie 187 uit de film helaas, maargoed, verbranding was ook netjes geen zwarte stukjes oid. nu is de vraag, kan ik hier nu mee stellen dat deze cocaine van aardige kwaliteit is of heb ik daar meer voor nodig, ben zelf altijd dik tevreden geweest, ben vooral benieuwd of er hier ook mensen zijn die het uitgeprobeerd hebben, of weten of het betrouwebaar is! bedankt alvast!"
"ik denk dat opsturen naar mijn oude vrienden in Nederland mij niet een goed plan lijkt hierweg"
"dat is iets wat ik wel vaker hoor, woooow aruba ja daar heb je super kwaliteit voor een super prijsje, waarheid is anders, en gelukkig maar! als je hier als toerist komt en je bent opzoek naar wat coke of wiet, zul je een fantastiche avond hebben, maar je word nog steeds net zo in het pak gestoken als in nederland... als je hier een tijdje woont, is dat gelukkig wel anders en lieg ik niet als ik zeg dat het spul hier over het algemeen gewoon veel beter is als in nederland, maargoed wie ben ik... maargoed, iemand info over wat ik me nou aan moet trekken van zo een testje die ik dan gedaan heb? en of het wat betekent! thnx!"
"Exceptional Insight zei: georgej zei: goede baan, mooi huisje en vrouwtje op de bank! alles gaat goed dus Klik om te vergroten... Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik hier stiekem wel een beetje om moest lachen. Klik om te vergroten... ohja mn gezondheid natuurlijk, maar ook prima imo. haha maargoed wat was er verder zo grappig aan ?"
"oh helaas zit ik onder de balkenendenorm, dus zal dat erg meevallen... wat betreft die auto, nee helaas die is er momenteel niet, was er wel geweest, als mijn vrouw het woord handrem eens wat beter begreep, want hij ligt nu nog op de bodem bij manchebo beach. dat terzijde, jammer dat er gelijk zo over geld gesproken word, volgens mij heb ik het topic daarom niet geopend, maargoed."
"Vigilante zei: Doe je dit échter niet en begin je over regelmatig cokegebruik dan zal het dezelfde zijn die begint te insinueren dat je een verrotte cokejunk bent. Klik om te vergroten... en dat wou ik dus voorkomen, dat gepoes over junkzijn, ahgoed dan maar zeiken over geld maargoed, iemand nog iets OT of..."
"ik heb zo een beetje elk topic in het cokeforum gelezen, en toch zie ik vaak weer mensen, met de vraag ja hoe zie ik dat het goed is zonder naar het testcentrum te gaan etc, daarom lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ik de enige ben die deze methode heeft uitgeprobeerd... ben vooral benieuwd naar de waarde die ik kan hechten aan het feit dat het een relatief gezien, hoge verbrandingstemperatuur heeft, ten opzichte van hoe ze het in de film noemen ''cutting agents'' coke die een verbrandingstempratuur heeft van 100 graden, waar die van mij dus duidelijk boven zit, maargoed, het blijft een film, ben dus benieuwd naar het waarheidsgehalte van de test, ik ben benieuwd!"
"klopt, die dingen zijn voor particulier gebruik al snel zo een 850 dollar, maar mijn vrouw werkt als labchemicus dus hebben we hier thuis het een en ander staan, waar ik verder nooit naar omkeek, tot nu dan dus wat idd best vervelend is dat ik niet weet wat er verder eventueel door zou kunnen zitten dus daar het smeltpunt ook niet van weet, wel weet ik inmiddels dat de vorige test volgens mijn vrouw niet zuiver geweest kan zijn, dit ivm het niet steriele underglass van dat apparaat, als mijn vrouw tussen de middag thuiskomt zo zou ze een paar van die dingen meenemen, dus ik ben benieuwd wat voor resultaat het dit keer zal opleveren, ook ben ik de vorige keer zo stom geweest de test buiten uit te voeren, bleek tussen de 20 en 23 graden te moeten, ach ik weet dan weer niks van chemie hoop eind deze middag, of avond bij jullie goede resultaten te hebben! http://www.keison.co.uk/products/stuart/smp10.jpg dit is het betrefende toestel"
"dat is zo, maar ik hoop dat nu ik de test straks onder de juiste omstandigheden uitvoer, en onder de juiste temperatuur, het smeltpunt hoger uit zal vallen, dit is denk ik een logisch gevolg, aangezien de vorige test bij ongeveer 34 graden is uitgevoerd en dat dus de test naar beneden zal beinvloeden, dit ivm de voorverwarming van het apparaat en de cocaine zelf, ook kan ik het mis hebben en juist lager uitvallen, in het beste geval dus hoger, dan kan ik al een aantal versnijdingsmiddelen afstrepen, :P"