Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het beste snuiven???

Hoe het beste snuiven???

14 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje, hoe snuift ge het beste?? Ik bedoel ermee, dat alles erdoor komt,en nie dat je smorgens je neus snuit en er nog brokken uitkomen.
Ik gebruik meestal een buisje,maar nu gewoon ne briefje.
Ik stak da briefje vroeger te diep in mijn neus wat dus helemaal geen goede zaak is.
Nu steek is ze half erin en het is beter. Maar hoe trek je die coke nu door tot in je keel.
Ik snuif erna heel goed door,ma toch komt niet alles door. Heeft er iemand tips?? Helpt het na 5 min wat neusspray te spuiten?? Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken. Miss een domme vraag mensen,maar een vraag is een vraag
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik dit lees schaam ik me toch best wel om m'n Belgische nationaliteit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
rockbitch zei:
Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken.
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
rockbitch zei:
Ik heb een vraagje, hoe snuift ge het beste?? Ik bedoel ermee, dat alles erdoor komt,en nie dat je smorgens je neus snuit en er nog brokken uitkomen.
Ik gebruik meestal een buisje,maar nu gewoon ne briefje.
Ik stak da briefje vroeger te diep in mijn neus wat dus helemaal geen goede zaak is.
Nu steek is ze half erin en het is beter. Maar hoe trek je die coke nu door tot in je keel.
Ik snuif erna heel goed door,ma toch komt niet alles door. Heeft er iemand tips?? Helpt het na 5 min wat neusspray te spuiten?? Of is er een andere manier om die coke gemakkelijk door te trekken. Miss een domme vraag mensen,maar een vraag is een vraag
Klik om te vergroten...

je moet harder snuiven
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven kun je het beste met je neus.

Denk ik, ik heb niet zoveel ervaring...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Snuiven kun je het beste met je neus.

Denk ik, ik heb niet zoveel ervaring...
Klik om te vergroten...

Je kan iemand ook betalen om in een echte Stevie Nicks imitatie het colombiaanse marspoeder gewoon recht in je reet te blazen ouwe!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeet dan de groene zeep niet.

viewtopic.php?f=8&t=6579&hilit=groene+zeep
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil het weleens voordoen!



:rolleyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt heeeelemaal dubbel. :openmouth: :)

snuif jij maar niet.
want als je het doet doe het goed.

en "nee" niet dat hele bolletje uit het plastiekje halen en in je neus douwen dus.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Vergeet dan de groene zeep niet.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... roene+zeep
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Helemaal vergeten
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Als ik dit lees schaam ik me toch best wel om m'n Belgische nationaliteit.
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Ik wil het weleens voordoen!



:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Je buisje is toch echt te lang. Zo verlies je veel te veel coke die erin blijft hangen.

Ik zeg, gewoon met je neus over de spiegel!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik wil het weleens voordoen!



:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Even de stoere bink uithangen. Staat je goed hoor!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Je buisje is toch echt te lang. Zo verlies je veel te veel coke die erin blijft hangen.

Ik zeg, gewoon met je neus over de spiegel!
Klik om te vergroten...

Maar het was keta :(
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
otrivin menthol neusspray is nu toch ook wel 1 van mn dagelijkse levensbehoeften :P helpt altijd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."