#1
Beste 'gebruikers',
ik vroeg me iets af. Hoe zit het nou eigenlijk met Cocaine gebruiken als je sport? Dus ging ik eerst even wat informatie opzoeken op internet. Gek genoeg kwam ik erachter dat bijna overal stond dat cocaine helemaal niet prestatiebevorderend is, maar wat ze er precies onder verstaan weet ik ook niet.
Nou weet ik uit eigen ervaring (heb af en toe coke gedaan, maar 3x ofzo in totaal in mijn leven en laatste keer was maanden geleden) dat wanneer ik coke opheb, een enorme hoeveelheid energie heb en veel minder snel moe word(weliswaar minder dan bij XTC want bij xtc voel ik me helemaal niet meer moe). Bovendien heb ik het gevoel dat wanneer ik coke opheb, ik veel 'sterker' ben, dus dat ik harder kan slaan enzovoorts.
Harder slaan + een grotere uithoudingsvermogen zijn toch wel prestatiebevorderend bij een sport zoals kickbocksen bijvoorbeeld? Of zit ik nu fout en heb ik alleen het gevoel alsof ik harder sla?
PS: Ik ben zelf geen kickbokser of iets, ik fitness alleen maar dat effe terzijde.
ik vroeg me iets af. Hoe zit het nou eigenlijk met Cocaine gebruiken als je sport? Dus ging ik eerst even wat informatie opzoeken op internet. Gek genoeg kwam ik erachter dat bijna overal stond dat cocaine helemaal niet prestatiebevorderend is, maar wat ze er precies onder verstaan weet ik ook niet.
Nou weet ik uit eigen ervaring (heb af en toe coke gedaan, maar 3x ofzo in totaal in mijn leven en laatste keer was maanden geleden) dat wanneer ik coke opheb, een enorme hoeveelheid energie heb en veel minder snel moe word(weliswaar minder dan bij XTC want bij xtc voel ik me helemaal niet meer moe). Bovendien heb ik het gevoel dat wanneer ik coke opheb, ik veel 'sterker' ben, dus dat ik harder kan slaan enzovoorts.
Harder slaan + een grotere uithoudingsvermogen zijn toch wel prestatiebevorderend bij een sport zoals kickbocksen bijvoorbeeld? Of zit ik nu fout en heb ik alleen het gevoel alsof ik harder sla?
PS: Ik ben zelf geen kickbokser of iets, ik fitness alleen maar dat effe terzijde.