Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikzelf gebruik coke puur omdat ik me verveel! als ik snuif gaat de tijd sneller en verveel ik me niet! als ik dingen te doen heb kan ik er met gemak vanaf blijven! zijn er meer mensen die dit hebben! Mijn vriendin vind dit niet leuk en denkt dat ik niet zonder kan! Dit is echter niet waar. Wie heeft hetzelfde probleem? Wat vaak gebeurt is dat ik het hele huis onderste boven haal en schoonmaak of mensen om mij heen ga pesten.. hoe kom ik hier vanaf?"
"trainen met coke is niets, je voelt de verzuring niet aankomen wat met banken niet leuk is"
"ikzelf neem vaak hogere dosis ghb (als ik van een bepaalde badge van 6ml in een roes raak neem ik 10ml ervan om te slapen) dit werkt!"