#1
Ik heb een grammetje laten testen en het kwam uit op 0.9 is dat nog mogelijk in Nederland?
Ben wel blij het is top spul haha
Ben wel blij het is top spul haha
Ik neem aan dat je met 0,9 het gewicht bedoelde? Dat kan prima, immers, een eerlijke dealer levert één gram en niet 0,8 of 0,9 gram. Als je de zuiverheid (= bijvoorbeeld 78%) bedoelde dan neem ik aan dat je een spelfout gemaakt had, want 0,9 is nog minder dan één procent.Melkbezorger zei:Ik heb een grammetje laten testen en het kwam uit op 0.9 is dat nog mogelijk in Nederland?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."