Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bij "ons" wordt er ook steeds over "cola" gesproken"
"Wat was het nu uiteindelijk?"
"JnkDeluxe zei: Beste mensen, Ik had hier al een account maar ben m'n wachtwoord en emailadress vergeten waar ik het op gerigstreerd had, dus heb ik maar effe een nieuw gemaakt. Nu mijn vraag was ik snuif wel eens graag en ik base ook wel eens om de zoveel weken.. Maar nu had ik dit weekend een raar voorval , ik deed een grammetje in de lepel , zuiverde deze met ammoniak, daarna met wat water en nagenoeg hield ik superveel over , er van uit gaande dat dit echt 'onmogelijk' is dat ik bijna alles over hield wat ik erin had gedaan, vroeg ik me nu af welke versnijdingsmiddelen er totaal niet oplossen in ammo en water , en hoe je deze kan herkennen, Ik heb zo al liggen zoeken maar word er niet erg wijzer uit, alvast bedankt! Klik om te vergroten... Beetje offtopic maar ik denk dat oude accounts gedelete worden... Ik had hier namelijk een aantal jaar geleden ook een account, nu na een aantal jaar probeer ik terug in te loggen en het lukt niet meer. Zelfde probleem bij jou precies?"