Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonrustig/gehaast gevoel dagen na coke

onrustig/gehaast gevoel dagen na coke

4 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#1
chantal. zei:
Ik voelde me ineens best gehaast, alles duurde me te lang. Als iemand mij een verhaal aan het vertellen was, kon ik me er niet op concentreren, als ik ging zitten, wilde ik staan en als ik ging staan wilde ik zitten etc.
Klik om te vergroten...
Als je teveel coke snuift dan krijg je het opgejaagde gevoel, dus probeer de volgende keer minder te snuiven zodat je wél van je coke kunt genieten.
c
chantal.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zaterdag had ik een feestje bij mij thuis en daar heb ik Coke gebruikt.
Ik voelde me ineens best gehaast, alles duurde me te lang. Als iemand mij een verhaal aan het vertellen was, kon ik me er niet op concentreren, als ik ging zitten, wilde ik staan en als ik ging staan wilde ik zitten etc.
Ik dacht dat na goed slapen wel over zou gaan, maar nu is het dinsdag en ik heb nog steeds hetzelfde gevoel.
Weet iemand hoe dit komt of heeft dit ook meegemaakt, dat het zo lang daarna nog zo voelde en wat ik hieraan zou kunnen doen?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel heb je gebruikt? Heb je het getest? Zo ja, hoe sterk was het?

Lijkt mij dat je gewoon te veel hebt gehad en dat je lichaam je nu vertelt dat ie dat niet leuk vindt en dat je dat niet meer moet doen
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de week erna is altijd anxious kut gevoel... alles is een probleem en gestress
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arnie87 zei:
de week erna is altijd anxious kut gevoel... alles is een probleem en gestress
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik dus totaal niet.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."