Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zaterdag had ik een feestje bij mij thuis en daar heb ik Coke gebruikt. Ik voelde me ineens best gehaast, alles duurde me te lang. Als iemand mij een verhaal aan het vertellen was, kon ik me er niet op concentreren, als ik ging zitten, wilde ik staan en als ik ging staan wilde ik zitten etc. Ik dacht dat na goed slapen wel over zou gaan, maar nu is het dinsdag en ik heb nog steeds hetzelfde gevoel. Weet iemand hoe dit komt of heeft dit ook meegemaakt, dat het zo lang daarna nog zo voelde en wat ik hieraan zou kunnen doen?"